کاراته کاهای ایران قهرمان جام بین المللی صلح و دوستی شدند

Rate this post

کاراته کاهای ایران قهرمان جام بین المللی صلح و دوستی شدند

تیم ملی الف ایران بر سکوی قهرمانی دوازدهمین دوره مسابقات بین المللی کاراته جام وحدت و دوستی در ارومیه ایستاد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از باشگاه خبرنگاران، مسابقات بین المللی کاراته جام صلح و دوستی ارومیه از صبح روز جمعه با حضور 321 کاراته کا در قالب 51 تیم از 14 کشور جهان در دو بخش کاتا و کومیته نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آغاز شده و شامگاه روز یکشنبه به کار خود پایان داد.

در سومین و آخرین روز از این مسابقات تیم ملی الف ایران با ترکیب سجاد گنج زاده، ذبیح الله پورشیب، بهمن عسگری، سعید احمدی و علی اصغر آسیابری به میدان رفت و پس از برتری مقابل تیم های ترکیه و تیم ملی ب جمهوری آذربایجان به دیدار فینال راه یافت.

در دیگر دیدارهای نیمه نهایی نیز تیم ملی ب ایران با ترکیب ایمان سنچولی، ابراهیم حسن بیگی، هادی عرب، مهدی خدابخش و علی فداکار پس از غلبه بر تیم های جمهوری آذربایجان و گرجستان حریف تیم ملی الف در دیدارهای پایانی شد.

در دیدار فینال کاراته کاهای ایرانی در قالب تیم های الف و ب به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ملی الف با پیروزی 3 بر صفر جایگاه قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در این مسابقات تیم قهرمان 5100 دلار، نایب قهرمان 3500 و تیم های جمهوری آذربایجان و ترکیه به عنوان تیم های سوم مشترک 2100 دلار جایزه گرفتند.

کاراته کارانی از کشورهای افغانستان، جمهوری آذربایجان، بلژیک، کانادا، آمریکا، گرجستان، هنگ کنگ، جمهوری اسلامی ایران، عراق، ماکائو، هلند، قطر، سوئیس و ترکیه در این رقابتها حضور داشتند.

جمهوری اسلامی ایران با 204 ورزشکار، جمهوری آذربایجان با 44، عراق با 20 و گرجستان با 14 ورزشکار بیشترین آمار کاراته کا را در این رقابتها داشتند.

69 داور خارجی و ایرانی قضاوت این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند و خاویر اسکالانته دبیر کل کمیته داوران فدراسیون جهانی از سوئد و رافائل اورتگا عضو ارشد کمیته داوران فدراسیون جهانی از فرانسه، 10 داور از شورای داوران فدراسیون جهانی و 5 داور بانو مهمانان ویژه این مسابقات بودند.

تیم ملی بزرگسالان با هدایت سیدشهرام هروی و تیم های ملی جوانان و نوجوانان با هدایت علیرضا سلیمانی و 35 کاراته کا از استان آذربایجان غربی نیز در این رقابتها حضور داشتند.

دوازدهمین دوره مسابقات کاراته بین المللی جام صلح و دوستی ارومیه طی روزهای 29، 30 و 31 مرداد ماه جاری در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!