کمرانی: تکواندوکاران هنگ کنگ از تجربیات دختران ما استفاده کردند

Rate this post

کمرانی: تکواندوکاران هنگ کنگ از تجربیات دختران ما استفاده کردند

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهرو کمرانی سرمربی تیم‌ملی تکواندوی دختران کشورمان در رابطه با برپایی اردوی مشترک تیم ملی ایران با تکواندوکاران هنگ کنگ گفت: بنا بر درخواست فدراسیون تکواندو هنگ کنگ تمریناتی مشترک با این تیم به مدت 10 روز پیگیری شد و فکر می‌کنم آنها نهایت استفاده را از این موقعیت برده باشند. در این مدت تمامی تمرینات طبق نظر ما انجام شد و حتی با اینکه ما به آنها پیشنهاد دادیم که یک جلسه تمرینی با نظر آنها برگزار شود، نپذیرفتند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید در خواست تیم هنگ کنگ برای برپایی این اردو با هوگوپوشان ایران چه علتی دارد؟ گفت: به نظرم این در خواست به خاطر اتفاقات خوبی می‌باشد که در تکواندوی دختران کشورمان ما رخ داده است و موفقیت‌های اخیر کسب شده باعث شد نگاه کشورها به تکواندوکارن ما تغییر کند و بخواهند از تجربیات آنها استفاده نمایند.

کمرانی در پایان با اشاره به میزان رضایتمندی تکواندوکاران هنگ کنگ از حضورشان در ایران افزود: در این اردو سعی کردیم تمرینات را از پایه شروع کنیم. از روند تمرینات خیلی استقبال کردند حتی ما برنامه اردو تفریحی برایشان در نظر گرفته بودیم اما گفتند می خواهند تمریناتشان را پیگیری کنند.

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!