گزینه کوبایی تیم ملی بوکس نهایی شد

Rate this post

گزینه کوبایی تیم ملی بوکس نهایی شد

دبیر فدراسیون بوکس گفت: گزینه کوبایی سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان نهایی شده و تمام تلاش ما این است که مرحله اول شروع اردوهای تیم ملی با حضور او برگزار شود.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، علیرضا دانشمند فرد در گفت و گو خود در پاسخ به این سوال که آیا مربی کوبایی تیم ملی مشخص شده و چه زمانی به ایران خواهد آمد؟ اظهار کرد: در این مدت رایزنی های زیادی با چندین کشور به ویژه کوبا صورت گرفت و رزومه نفرات مختلفی را بررسی کردیم. اکنون می توانم بگویم که سرانجام گزینه سرمربیگری تیم ملی نهایی شده و از کوباست.

وی افزود: رزومه این مربی به طور کامل بررسی و در کمیته فنی فدراسیون به تایید رسید. کارهای لازم برای حضور او در ایران در حال اجرا است اما به محض اینکه مباحث مربوط به قرارداد این مربی نهایی شود مشکلی برای حضورش در ایران نداریم.

دبیرفدراسیون بوکس با تاکید بر اینکه اختلاف با این مربی تنها روی دو یا سه بند از قرارداد است گفت: در مورد بندهای مختلف قرارداد به توافق رسیده ایم و تنها دو یا سه بند باقی مانده تا به توافق نهایی برسیم. مراحل بعدی کارها بعد از توافق بر سر بندهای قرارداد اجرایی می شود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر با این مربی به توافق نهایی برسیم او چه زمانی به ایران خواهد آمد؟گفت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در اولین اردوی تیم ملی بزرگسالان او در ایران باشد.25  آذر مسابقات بوکس قهرمانی کشور در سیستان و بلوچستان برگزار می شود و بعد از آن نفراتی به اردو دعوت خواهند شد.

دانشمندفرد درباره برگزاری کلاس بین المللی داوری ویژه داوران سه ستاره در ایتالیا و هزینه بالای شرکت در این کلاس گفت: این کلاس فقط برای داوران سه ستاره است و در ایران ما تنها سه داور در این سطح داشتیم که هر سه آنها را به فدراسیون جهانی معرفی کرده ایم و بقیه کارهای مربوط به ثبت نام به خود آنها بستگی دارد. فرزاد صادقپور، بابک بردبار و غلامعلی جعفری سه داوری بودند که معرفی کردیم.

وی با اشاره به اینکه 500 دلار هزینه ثبت نام اولیه و حدود 300 یورو هم هزینه اقامت درایتالیا برای شرکت در این کلاس است، ادامه داد: می دانیم که هزینه شرکت در این کلاس بالاست و به این داوران گفته ایم که فدراسیون در حد توان خود به آنها کمک خواهد کرد تا در کلاس شرکت کنند. ما برای ارتقای سطح داوران و مربیان خودمان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!