۸ مدال طلا، نقره و برنز جهان در انتظار کاراته کاهای ایران

Rate this post

۸ مدال طلا، نقره و برنز جهان در انتظار کاراته کاهای ایران

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، این دوره از رقابتهای قهرمانی جهان سه شنبه ۱۵ آبان ماه با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» شهر مادرید آغاز شد. در چهار روز نخست مرحله مقدماتی رقابتها در بخش های کاتا و کومیته تیمی و انفرادی برگزار شد و در نهایت چهره نفرات و تیم های صعود کننده به دیدارهای نهایی و رده بندی مشخص شد.

بر همین اساس تیم ملی کاراته ایران در کومیته تیمی مردان و سجاد گنج زاده و بهمن عسگری در کومیته انفرادی شانس کسب سه مدال طلا را دارد. ضمن اینکه توسط پورشیب، درفشی پور، سارا بهمنیار،تیم کاتای مردان و کومیته تیمی زنان نیز شانس کسب ۵ مدال برنز را دارد.

برنامه کاراته کای ایران در روز پنجم مسابقات

فردا شنبه ۱۹ آبان ماه در روز پنجم این رقابتها ساعت ۱۰/۴۵ صبح به وقت ملی ذبیح الله پورشیب برای کسب مدال برنز وزن ۸۴- کیلوگرم به مصاف «دانیار یولداشف» از قزاقستان می رود. در ساعت ۱۲/۰۶ دقیقه سجاد گنج زاده در مبارزه پایانی وزن ۸۴+ کیلوگرم رودروی «جاناتان هورنه» از آلمان قرار می گیرد. بهمن عسگری نیز برای کسب مدال طلای وزن ۷۵- کیلوگرم ساعت ۱۳/۱۵ دقیقه به دیدار «لوئیچی بوسا» از ایتالیا می رود.

در ادامه مبارزات روز پنجم سارا بهمن یار در وزن ۵۰- کیلوگرم برای کسب مدال برنز ساعت ۱۶/۱۵ دقیقه به مصاف «ریبالنکو» از روسیه خواهد رفت و هامون درفشی پور نیز ساعت ۱۶/۳۰ دقیقه با «رائول مورا» از اسپانیا برای مدال برنز وزن ۶۷- کیلوگرم پیکار می کند. ضمن اینکه از ساعت ۱۴/۴۵ دقیقه هم تیم بانوان ایران برای کسب نشان برنز به مصاف اسپانیا خواهند رفت.

برنامه روز پایانی نمایندگان ایران

یکشنبه ۲۰ آبان ماه در روز ششم و پایانی مسابقات، ساعت ۹/۳۰ دقیقه تیم مردان کاتای مردان ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی, علی زند و میلاد دلیخون در دیدار رده بندی با ترکیه پیکار می کند. کومیته تیمی مردان هم ساعت ۱۲/۴۵ دقیقه به دیدار ترکیه می رود تا برای کسب مدال طلای جهان مبارزه کند.

در این دوره از مسابقات تیم کاتای بانوان (شادی جعفری زاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور ) فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی در کاتای تیمی و انفرادی، حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی، امیر مهدیزاده و رزیتا علیپور هم در کومیته انفرادی از دور مسابقات حذف شده اند.

این دوره از مسابقات سه شنبه ۱۵ آبان ماه با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی اسپانیا در سالن «ویزینک» شهر مادرید آغاز شده وتا عصر یکشنبه ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

یک دیدگاه برای “۸ مدال طلا، نقره و برنز جهان در انتظار کاراته کاهای ایران”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!