اسامی کادر فنی تیم ملی تکواندوی بانوان

Rate this post

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو ، اسامی کادر فنی تیم ملی تکواندوی بانوان را برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۱۶ ، اعلام کرد .

با اعلام زهرا سروی ، نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندوی کشورمان ، “مهرو کمرانی” بعنوان سرمربی ، “فاطمه صفرپور” بعنوان مربی و “مهناز حسین زاده” به عنوان کمک مربی هدایت تیم ملی بانوان کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان برعهده خواهند داشت .

بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ رده سنی بزرگسالان ، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ در “مانیلا” فیلیپین برگزار می شود و این دوره از مسابقات G4 است .

پیش از این مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور به عنوان مربی هدایت تیم ملی نونهالان کشورمان را برعهده داشتند و به همراه این تیم ، عنوان قهرمانی آسیا و قهرمانی دو دوره مسابقات جهانی را بدست آوردند . در کارنامه مربیگری کمرانی افتخاراتی همچون کسب عنوان بهترین مربی جهان (دو دوره) و بهترین مربی آسیا در رده سنی نونهالان به چشم می خورد . کمرانی هم‌ اکنون در کنار مینو مداح ، به عنوان مربی هدایت تیم المپیکی ایران را نیز برعهده دارد .

همچنین مهناز حسین زاده که به عنوان کمک مربی در کنار کمرانی و صفرپور فعالیت خواهد داشت به همراه تیم گیلان در آخرین دوره مسابقات قهرمانی کشور ، عنوان نخست را بدست آورد .

منبع : رزم نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!