اصرار بر یک کار اشتباه در فدراسیون تکواندو

Rate this post

اصرار بر یک کار اشتباه در فدراسیون تکواندو

فدراسیون تکواندو در حالی اصرار به برگزاری جام باشگاههای آسیا دارد که این رقابتها هیچگونه بار فنی برای تکواندو ایران ندارد.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، براساس اعلام فدراسیون تکواندو هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا طی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت ماه در سالن انقلاب کرج برگزار خواهد شد. رقابتهایی که همانند ادوار گذشته تیم های داخلی برای کسب عنوان قهرمانی آن باید تلاش کنند.

جام باشگاههای آسیا به پیشنهاد ایران و موافقت اتحادیه آسیا و فدراسیون جهانی از بهمن ماه ۱۳۸۵ آغاز به کار کرد. از هفت دوره قبلی این مسابقات شش دوره در ایران برگزار شده و تنها بهمن ماه ۹۴ و ششمین دوره این رقابتها به میزبانی امارات در شارجه برگزار شد.در هر هفت دوره تیم های کشورمان قهرمان شده اند. دانشگاه آزاد سه دوره، تبریز یک دوره و شهرداری ورامین نیز سه دوره متوالی روی سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاده است.

هفته آینده نیز دوره هشتم این مسابقات با حضور تیم های از پاکستان، عراق و افغانستان به همراه سه تیم شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی و باشگاه مقاومت از کشورمان و بازهم در ایران برگزار می شود.

غیر از یکی دو دوره اول که تیم هایی از کره جنوبی در این مسابقات شرکت داشت و ششمین دوره که در شاجره برگزار شد، در سایر ادوار شاهد رقابتهایی با پائین ترین کیفیت فنی بوده و تکواندوکاران شایسته کشورمان رونق بخش این مسابقات بوده اند.

فدراسیون تکواندو در ثابت کرده که فقط برگزاری این مسابقات برایش مهم است و چندان به افزایش کیفیت آن توجهی ندارد چرا که در هر دوره شاهد افت کمی و کیفی مسابقات نسبت به دوره قبل هستیم. اگر خلاقیت و ابتکاری در برگزاری این مسابقات بود و یا کیفیت این رقابتها از حد و اندازه تورنمنت G۱ بلاتر می رفت، تاکنون شاهد آن بودیم که فدراسیون جهانی هم دست به کار می شد و جام باشگاههای جهان را برگزار می کرد.

در طول تمام این سالها هیچ ابتکاری برای رونق بخشیدن به مسابقات در دستور کار قرار نگرفته و مشخص نیست چه اصراری بر برگزاری چنین مسابقاتی است. رقابتهای که بدون داشتن بار فنی لازم، فقط هزینه سنگینی روی دست تکواندو می گذارد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!