برنامه مسابقات تکواندوکاران ایران مشخص شد

Rate this post

برنامه مسابقات تکواندوکاران ایران مشخص شد

پیکارهای تکواندوکاران کشورمان در پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا ۲۰۱۷ از روز دوشنبه (۲۷ شهریورماه) در سالن ورزشی «تکواندو» عشق آباد آغاز می‌شود.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 2017 از فردا (یکشنبه – 26 شهریورماه) به مدت 11 روز با حضور 6 هزار ورزشکار در “عشق آباد” ترکمنستان برگزار می‌شود.

رقابت‎های تکواندو در بخش کیوروگی با حضور 258 هوگوپوش از ساعت 8:30 روز دوشنبه (27 شهریورماه) به وقت تهران آغاز و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

در روز نخست این دوره از مسابقات دوشنبه – 27 شهریورماه هوگوپوشان اوزان 54- و 74- کیلوگرم مردان و 46- کیلوگرم زنان به مصاف رقبایشان می‌روند. در گروه مردان مهدی اسحاقی (54- کیلوگرم) و مهدی جلالی (74- کیلوگرم) و در گروه زنان فاطمه مداحی (46- کیلوگرم) به عنوان نمایندگان ایران بر روی شیا‌پ‌چانگ می‌روند.

روز سه شنبه – 28 شهریورماه و در دومین روز، مبارزات اوزان 63- و 80- کیلوگرم مردان و پیکارهای اوزان 53- و 73- کیلوگرم زنان پیگیری خواهد شد که سروش احمدی (63- کیلوگرم)، سعید رجبی (87- کیلوگرم) و ناهید کیانی به مصاف رقبایشان می روند.

** در وزن 73- کیلوگرم زنان ایران نماینده‌ای ندارد.

در روز سوم، چهارشنبه – 29 شهریورماه تکواندوکاران اوزان 58- و 80- کیلوگرم مردان و 49- و 62- کیلوگرم زنان به مبارزه می‌پردازند. هادی تیران ولی‌پور (58- کیلوگرم)، عرفان ناظمی (80- کیلوگرم) و پریسا جوادی (62- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان هستند.

** در وزن 49- کیلوگرم زنان کشورمان تکواندوکاری ندارد.

روز پایانی این رقابت‌ها پنجشنبه – 30 شهریورماه با پیکارهای اوزان 68- کیلوگرم مردان و 57- و 67- کیلوگرم گروه زنان همراه خواهد بود که ایران در این روز با سالار وحیدی (68- کیلوگرم) و طیبه پارسا (57- کیلوگرم) رو در روی حریفانش قرار می‌گیرد.

** در وزن 67- کیلوگرم زنان کشورمان تکواندوکاری ندارد.

اما رقابت‌های بخش پومسه روز جمعه – 31 شهریورماه با حضور 52 پومسه‎رو و تنها در یک روز پیگیری خواهد شد که در گروه مردان علی سهرابی در بخش «انفرادی» و کوروش بختیار، علی سهرابی و محمدرضا فتوحی در بخش «تیمی» ترکیب تیم‌ملی پومسه کشورمان را تشکیل می دهند.

همچنین تیم پومسه زنان کشورمان با ترکیب نرگس میناخانی در بخش «انفرادی» و مرجان سلحشوری،‌ نرگس میناخانی مهسا صادقی در بخش «تیمی» به اجرای فرم می پردازند.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!