تونس، میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان تکواندو جهان

Rate this post

تونس، میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان تکواندو جهان

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از باشگاه خبرنگاران، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در دو گروه دختران و پسران از 20 فروردین‌ماه به مدت 5 روز در “الحمامات” تونس برگزار خواهد شد.

تیم های ملی تکواندو کشورمان برای حضور در این رقابت ها از نیمه دوم دی ماه تمرینات خود را زیر نظر کادرفنی آغاز کرده اند.

هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی به عنوان مربی و وحید ناصری به عنوان مربی بدنساز است. تیم ملی تکواندو دختران کشورمان نیز زیر نظر فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی و لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز تمرینات خود را پیگیری می کنند.

فدراسیون جهانی تکواندو نحوه برگزاری این دوره از رقابت‌ها را اعلام کرد؛ در صورتی که مسابقات با استقبال بالای کشورها همراه باشد، مبارزات تا مرحله یک‌چهارم در 3 راند یک دقیقه و 30 ثانیه ای پیگیری و پیکارهای نیمه‌نهایی و فینال در 3 راند دو دقیقه ای برگزار خواهد شد در غیر این صورت مسابقات به طور کلی در 3 راند 2 دقیقه ای انجام می‌شود.

این رقابت‌ها در 10 وزن و بر روی 5 شیاپ‌چانگ در سالن ورزشی «لاسال کُورت» الحمامات پیگیری می‌شود.

مبارزات در گروه دختران در 10 وزن 42-، 44-، 46-، 49-، 52-، 55-، 59-، 63-، 68- و68- کیلوگرم و پیکارهای گروه پسران در اوزان 10گانه 45-، 48-، 51-، 55-، 59-، 63-، 68-، 73-، 78- و 78+ کیلوگرم انجام خواهد شد.

در این دوره از مسابقات مقام تیمی بر اساس امتیازات محاسبه می‌شود و در پایان به تیم‌های اول تا پنجم کاپ اهداء می‌گردد.

گفتنی است، این رقابت‌ها G6 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 60، 36 و 21/6 امتیاز تعلق می‌گیرد.

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!