تکواندوکاران ایران در باکو؛ مردان نایب قهرمان و بانوان سوم

Rate this post

تکواندوکاران ایران در باکو؛ مردان نایب قهرمان و بانوان سوم

در پایان رقابت‌های تکواندوی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، تیم‌های ملی مردان و زنان ایران در مجموع مدالی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، رقابت‌های تکواندو بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 26 تا 28 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر باکو در آذربایجان برگزار شد.

تیم‌ ‌ملی تکواندو مردان ایران با کسب دو طلا (مهدی اسحاقی و مهدی یوسفی) سه نفره (میر حسین احسانی، سید احمد خسروفر و احمد محمدی) و دو برنز (علیرضا درویش پور و حسین قربان زاده) در مجموع مدالی در جایگاه دوم ایستاد. آذربایجان با چهار طلا ، یک نقره و یک برنز در رده نخست قرار گرفت. ازبکستان با دو طلا، یک نقره و یک برنز سوم شد.

در بخش بانوان نیز تیم‌ ‌ملی ایران با یک طلا (ناهید کیانی) ، دو نقره (ملیکا میر حسینی و اکرم خدا بنده) و سه برنز (فاطمه مداحی، سودابه پور صادقی و طیبه پارسا) بر سکوی سوم ایستاد. ترکیه با اقتدار و با کسب پنج طلا، دو نقره و یک برنز در رده نخست قرار گرفت و آذربایجان با دو طلا و یک نقره نایب قهرمان شد.

اعضای تیم‌ ‌ملی تکواندوی ایران پس از کسب سه مدال طلا، پنج نقره و پنج برنز دیشب (جمعه) به ایران باز گشت.

جدول مدالی بخش مردان:

1. آذربایجان: چهار طلا ، یک نقره  و یک برنز

2. ایران: دو طلا، سه نقره و دو برنز

3. ازبکستان : دو طلا، یک نقره و یک برنز

جدول مدالی بخش زنان:

1. ترکیه : 5 طلا، دو نقره و یک برنز

2. آذربایجان: دو طلا، یک نقره و –

3. ایران یک طلا، دو نقره و سه برنز

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!