تیم تکواندو پومسه زنان ایران قهرمان جهان شد

Rate this post

تیم تکواندو پومسه زنان ایران قهرمان جهان شد

روز دوم از دهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی پومسه جهان با کسب سه مدال رنگارنگ برای ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، در ادامه این رقابتها که با حضور ۷۶۲ پومسه رو از ۵۲ کشور به میزبانی پرو در شهر «لیما» جریان دارد تیم پومسه سه نفره زنان کشورمان موفق به کسب مدال طلا شد.

این تیم در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال با ترکیب آتوسا فرهمند، سونا رزاقی و فریبا نظم‌ده با امتیاز ۷.۹۷ موفق به کسب مدال طلا شد و بر سکوی نخست ایستاد. تیم آمریکا نایب قهرمان شد و فنلاند در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین علی سلمانی در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال در بخش انفرادی با امتیاز ۸.۲۰  صاحب مدال نقره شد. فیلیپین با امتیاز ۸.۲۴ قهرمان شد و کره‌جنوبی و آمریکا مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

تیم پومسه مردان در رده سنی بالای ۳۱ سال متشکل از محمدتقی حاتمی، علی سلمانی و مهدی صمدیان تبار با کسب ۷.۸۴ امتیاز به مدال برنز رسید. فیلیپین قهرمان شد، ترکیه بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و کره جنوبی در کنار ایران روی سکوی سوم ایستاد.

محمدتقی حاتمی در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال و در نخستین دیدار نتیجه را به کره جنوبی واگذار کرد و حذف شد. علی سهرابی نیز در پومسه ابداعی رده سنی ۱۵ تا ۱۷ سال از دور رقابت‌ها حذف شد.

رقابتهای پومسه قهرمانی جهان از روز پنجشنبه در پرو آغاز شده و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!