تیم جودو جوانان ایران به بوداپست می رود

Rate this post

تیم جودو جوانان ایران به بوداپست می رود

جودوکاران جوان کشورمان در صورت اخذ روادید برای حضور در یک اردوی مشترک فردا پنجشنبه راهی مجارستان می‌شوند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، در حالی که اردوی مشترک مجارستان ۲۳ دیماه در بوداپست آغاز شده است، تیم جودو کشورمان متشکل از ۱۴ جودوکار در هفت وزن پنجشنبه شب برای حضور در این اردوی بین المللی تهران را به مقصد کشور میزبان ترک خواهند کرد.

این اردو تا ۱۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و جودوکاران کشورمان در ۱۱ روز پایانی این اردو در کنار سایر جودوکاران حاضر به تمرین خواهند پرداخت.

عباس نژاد، محمدی، عبیری، خجسته، فتحی پور، بریمانلو، ملایی، مرادی، باغچقی، رضایی، محجوب، صفویه، ملک زاده و پهلوان جودوکاران اعزامی به این رقابتها هستند.

تیم اعزامی به مجارستان، بعد از پایان اردو راهی «اودیلاس» در نزدیکی لیسبون می شوند تا در اولین رویداد رسمی در زمان مدیریت محمد درخشان در فدراسیون جودو روی تاتامی کاپ اروپا به مصاف رقبای خود بروند.

قابل ذکر است، تیم دیگری از جودوکاران جوان هم اکنون در اردوی ازبکستان به سر می برند و چند دیدار دوستانه با تیم های شرکت کننده در این رقابتها از جمله ازبکستان و روسیه برگزار کرده اند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!