تیم ملی جوجیتسوی ایران نایب قهرمان آسیا شد

Rate this post

تیم ملی جوجیتسوی ایران نایب قهرمان آسیا شد

 تیم ملی جوجیتسوی ایران در اولین دوره مسابقات آسیایی این رشته در ترکمنستان موفق به کسب عنوان نایب‌ قهرمانی شد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های جوجیتسوی قهرمانی آسیا با حضور 24 کشور 19 تا 22 ماه جاری به میزبانی عشق‌آباد پایتخت ترکمنستان برگزار شد.

در پایان اولین دوره مسابقات آسیایی جام قهرمانی به کشور میزبان رسید و تیم‌های ایران و تایلند در مجموع دو بخش مردان و زنان، دوم و سوم شدند.

در آخرین روز از رقابت‌های آسیایی بخش کاتا، برادران جورسرایی موفق به کسب مدال طلا شدند و با این حساب جمع مدال‌های ایران به دو طلا، سه نقره و 6 برنز رسید و پرونده تیم ایران با عنوان نایب قهرمانی بسته شد.

حمید و مجید جورسایی (مدال طلای کاتا)، مسعود حسن‌زاده (دو مدال نقره در 94+ کیلوگرم و اوپن آزاد)، امیرحسین خادمیان (دو نقره در اوپن آزاد و 66+ کیلوگرم)، محسن حمیدی برنز (94- کیلوگرم)، محمد منصوری برنز (77- کیلوگرم)، سوده کمندان (یک مدال نقره و یک برنز اوپن آزاد وزن 63- کیلوگرم) و نسرین محمدی (مدال برنز 70+ کیلوگرم) مدال‌آوزان ایران در این دوره از رقابت ها بودند.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!