جودوکاران پارالمپیکی در انگلستان اردو می زنند

Rate this post

جودوکاران پارالمپیکی در انگلستان اردو می زنند

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی کمیته ملی پارالمپیک ، تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان که سه سهمیه برای حضور در پانزدهمین دوره بازی ‌های پارالمپیک به دست آورده است، در راستای آماده سازی برای حضور در این دوره از بازی‌ها تاکنون شش مرحله اردوی آماده‌سازی برگزار کرد و اردوی هفتم این تیم نیز از امروز در تهران آغاز شد.

بر اساس این گزارش، به درخواست مربیان تیم ملی جودو و با موافقت مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، این تیم به زودی در اردویی برون مرزی در انگلستان شرکت می کند.
این تیم در روزهای 15 تا 20 خرداد ماه در انگلستان تمرینات پارالمپیکی خود را پیگیری می کند و دو روز نیز تمرین مشترک با جودوکاران شرکت کننده در این تورنمنت خواهند داشت.
محمدرضا یوسف زاده، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان، در گفت و گو گفت: موافقت مسئولان کمیته ملی پارالمپیک برای این اعزام گرفته شده و بر این اساس فدراسیون نابینایان و کم بینایان کارهای لازم برای گرفتن ویزای ملی پوشان و اعضای کادر فنی را آغاز کرده است.
بر پایه این گزارش، امید جعفری در وزن 81 کیلوگرم، حامد علیزاده در وزن 100 کیلوگرم و حمزه ندری در وزن 100+ کیلوگرم جودوکاران ایران در بازی های پارالمپیک 2016 ریو هستند.

منبع خبر : خبرگزاری جمهوری اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!