حضور بهترین جودوکاران جهان در گرند اسلم روسیه

Rate this post

حضور بهترین جودوکاران جهان در گرند اسلم روسیه

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد منصوری سرمربی تیم ملی جودو در گفتگو با رادیو درباره وضعیت تیم ملی جودو اظهار کرد: تمرینات را با همان برنامه قبل ادامه می‌دهیم. آندره هم به جمع مربیان ما اضافه شده است و از تجربیات او استفاده می‌کنیم. جمع خوبی از مربیان در تیم داریم و ورزشکاران در حال پیشرفت و رسیدن به اوج هستند.

او درباره سطح فنی مسابقات گرند اسلم که قرار است ۲۷ و ۲۸ اسفند در روسیه برگزار شود اظهار کرد: مسابقات گرند اسلم روسیه سطح فنی بسیار بالایی دارد و بهترین‌های دنیا در آن حضور دارند. روسیه میزبانی است که مسابقاتش را در بالاترین سطح برگزار می‌کند و تمام ورزشکاران قدرتمند دنیا در آن حضور دارند. بعد از اینکه در مسابقات دوسلدورف نتایج خوبی کسب کردیم، رقابت‌های گرند اسلم روسیه را نیز به برنامه مان اضافه کردیم تا جودوکاران در امتیازات رنکینگ جهانی از رقبای خود عقب نمانند.

منصوری در پاسخ به این سوال که آیا شرکت جودوکاران از هر کشور در مسابقات گرند اسلم آزاد است عنوان کرد: در مسابقات گرند پری، گرند اسلم و اوپن شرکت نفرات آزاد است و فقط در مسابقات مسترز ۱۶ نفر برتر می‌توانند حضور داشته باشند. در دنیا ۵ مسابقه سالانه به نام گرند اسلم برگزار می‌شود. ما در این رقابت‌ها ملایی و محجوب را داریم که امیدواریم حضور پررنگی داشته باشند و بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند تا از رقبای خود عقب نمانند، تا ۵ ماه آینده به یک ترکیب نهایی خوب برای بازی‌های آسیایی دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی جودو در پاسخ به این پرسش که در مسابقات گرند اسلم و گرند پری به نفرات اول، دوم و سوم چقدر امتیاز تعلق می‌گیرد گفت: در مسابقات گرند اسلم به نفر اول هزار ، نفر دوم هفتصد و به نفر سوم پانصد امتیاز تعلق می‌گیرد. به افرادی که در این مسابقات حضور دارند، ۱۰ امتیاز داده می‌شود. اما در مسابقات گرند پری نفر اول هفتصد ، نفر دوم ۵۸۰ امتیاز می‌گیرد و نفر سوم هم امتیاز پایین تری دریافت خواهد کرد.

او تصریح کرد: ۷ فروردین تیم به مسابقات گرند پری تفلیس گرجستان اعزام می‌شود. یک تیم کامل را راهی این مسابقات خواهیم کرد. متاسفانه ناصر ناصری پور آسیب دیده است، امیدوارم که تا زمان اعزام به بهبودی کامل برسد. در غیر این صورت جایگزینی برای او در نظر خواهیم گرفت.

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!