ساعی: تکواندو خاله بازی شده است

Rate this post

ساعی: تکواندو خاله بازی شده است

مهروز ساعی می‌گوید که وضعیت این روزهای تکواندو بحرانی است و امیدوار است که تکواندو باز هم بتواند در جایگاه اول جهان قرار گیرد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، یک ملی‌پوش پیشین تکواندو در گفت‌وگو خود، با انتقاد به شرایط حال‌ حاضر تکواندو، اظهار کرد: همه تکواندوکاران قدیمی از شرایط موجود دلخور هستند. وضعیت تکواندو هر روز بدتر می‌شود و حالا در شرایط بحرانی است و در سرازیری افتاده است. باید یک دلسوز واقعی بیاید تا شرایط تکواندو را تغییر دهد.

او هم‌چنین افزود: در بخش آقایان هم هر روز یک تصمیم را می‌گیرند. تکواندو خاله بازی شده است. پولادگر از هر کس خوشش نیاید و احساس خطر کند آن فرد را کنار می‌گذارد. در جامعه ورزش حرف از تکواندو می‌افتد به ما می خندند.

ساعی با اشاره به کنار گذاشتن مداح، گفت‌: یکی مدال در المپیک می‌گیرد دلیل نمی‌شود مربی اول او هم بهترین باشد. من نمی‌خواهم کمرانی را زیر سوال ببرم اما او مربی خیلی حرفه‌یی نیست. همه بیست سال زحمت می‌کشند تا به المپیک برسند در حالی که مهرو کمرانی راهی المپیک شد. کمرانی بخواهد در تیم ملی بماند اشتباه است. کمرانی دوست من است و سال آخر که در تیم ملی بودم در کادر فنی تیم بود. ولی چرا باید مربیان با تجربه ما بیرون باشند که کمرانی بماند.

وی ادامه‌ داد: من در تیم‌ ‌ملی افتخار شاگردی مداح را داشتم و او جزو بهترین‌های ماست. علیزاده هم در قهرمانی جهان و گرند پری زیر نظر مداح بود. جسارت پیروزی در برابر بزرگان تکواندو را در کنار مداح یاد گرفت. مداح زحمات زیادی کشید اما فدراسیون به حرف بازیکن توجه کرد. اگر آینده‌نگر بودیم مداح و کمرانی را با هم اعزام می کردیم. اگر ما به جای علیزاده بودیم تو دهنی میخوردیم. من نمی‌دانم چرا پولادگر به حرف او گوش کرده است؛ اگر کس دیگری بود خیلی راحت از ترکیب خط می‌خورد. خیلی در حق مداح اجحاف شد اگر هم برای تیم ملی دانشجویان همکاری نکرده حق با او بوده است.

ملی‌پوش پیشین تکواندو با اشاره به کنار رفتن معتمد گفت‌: محمد باقری معتمد که مدال المپیک دارد حالا کجاست؟ چرا باید به حدی او را خسته کنیم که تصمیم به رفتن بگیرد. بعد از کنار رفتن هادی ساعی حالا نیز معتمد را از دست دادند. در کنار این‌ها ما چندین قهرمان جهان داریم حالا کجا هستند؟ چرا جایگاهی در تکواندو ندارند. چند قهرمان جهان داریم که حتی نمی‌خواهند اسم تکواندو را بشنوند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایط تکواندو تغییر کند. به حدی پتانسیل تکواندو در ایران بالاست که ما به راحتی می‌توانیم به قدرت اول دنیا تبدیل شویم. برخی با حرص و طمع جایگاه و موقعیت، تکواندو را خراب می‌کنند. عمر قهرمانی خیلی از ورزشکاران خوب ما رو به اتمام است.

ساعی در خصوص شرایط تکواندو خودش بیان‌ کرد: تکواندو را کلا کنار نگذاشتم اما به طور حرفه‌یی این رشته را ادامه نمی‌دهم. خیلی دوست ندارم با فدراسیون کنونی همکاری کنم. به من برای حضور در کمیته استعدادیابی پیشنهاداتی دادند که قبول نکردم از طرفی خب ازدواج هم دلیلی برای این دوری بوده زیرا بیش‌تر علاقمندم که در محیط خانه باشم.

ملی‌پوش پیشین تکواندو در پایان در خصوص همسرش نیز گفت: حمید یک ورزشکار حرفه‌یی است و شعور ورزشی بالایی دارد. من تا جایی که می‌توانم همراهی‌اش می‌کنم و آرزوی قلبی من است تا آن روزی که می‌تواند ورزش حرفه‌یی را ادامه دهد. من واقعا ناراحت می‌شوم که حمید ورزش را کنار بگذارد. موفقیت همسرم یکی از اولویت‌های زندگی من است. او خاک این حرفه را خورده است و امیدوارم به حق و جایگاهش برسد.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!