سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان: با سه روز تمرین نمی‌توان موفق بود

Rate this post

سرمربی تیم ملی بوکس نوجوانان: با سه روز تمرین نمی‌توان موفق بود

سرمربی تیم‌ ‌ملی نوجوانان بوکس ضعف بوکس در رده پایه را ضعف تاکتیکی به دلیل تمرینات کم و بی‌کیفیت دانست.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، غلامرضا کریمی در گفت‌وگو خود، به شرایط خوب برگزاری اردوها اشاره کرد و اظهار کرد: در حال‌ حاضر از نظر اردویی و خوابگاهی شرایط خوبی داریم، اما بزرگترین مشکل ما پایین بودن سطح تاکیتکی بوکسورها است. امیدوارم با تمریناتی که اتخاذ کرده‌ایم این مشکل فنی بچه‌ها بر طرف شود، اما باید بدانیم که با سه روز تمرین نمی‌توان این معضل را بر طرف کرد و باید در شهرستان ها مربیان جدی‌تر و با ساعات بیشتری بوکسورها را تمرین دهند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی بوکس نوجوانان با بیان این که ضعف تاکتیکی در بین بوکسورهای ایرانی به صورت پایه‌ای وجود دارد، اظهار کرد: دلیل این ضعف کار نکردن مربیان با ورزشکاران است. ما مربیان خوبی در سطح کشور داریم، اما به دلیل مشکلات مالی با بوکسورها کار نمی‌کنند. هر ۱۵ الی ۳۰ روز یک بار به شهرستان‌ها می رویم و مربیان را آموزش می‌دهیم. بنابراین مشکل مربی نداریم دلیل اینها کار نکردن برخی مربیان است.

او همچنین در مورد نحوه استعدادیابی در کشور نیز بیان‌ کرد: در حال‌ حاضر جوانگرایی و استعدادیابی برای ورزش بوکس به صورت خوبی انجام شده و می‌شود. در اردوی تیم‌ ‌ملی نوجوانان ۴۰ بوکسور نونهال هم وجود دارند که خود نشان از این جوانگرایی خوب است و نیاز به زمان دارد. همین نونهالان به نوجوانان و جوانان تزریق می‌شوند و در آینده هم به تیم‌ ‌ملی بزرگسالان ‌اضافه خواهند شد که جای امیدواری دارد.

کریمی با اشاره به این که تیم‌ ‌ملی نوجوانان بازی‌های برون مرزی نداشت، گفت‌: با توجه به این که تیم‌ ‌ملی نوجوانان بنابر مشکلات نتوانست به بازی‌های برون مرزی برود. اردویی بیست روزه را برگزار کردیم تا بتوانیم بوکسورها را به مرز آمادگی برسانیم. بیشترین تمرکزی که ما در تمرینات داریم بحث تمرینات تاکتیکی و تکنیکی است تا ضعف بوکسورهای نوجوان را از همین پایه بر طرف کنیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی نوجوانان بوکس در پایان به اردوی جدید تیم‌ ‌ملی در فروردین ماه سال آینده اشاره کرد و گفت‌: ما بازی‌های تدارکاتی را خواهیم داشت که قهرمان نوجوانان آسیا مهم‌ترین آنها است که در فیلیپین برگزار خواهد شد. شش الی هفت ماه فرصت داریم خود را به مرز آمادگی جهت حضور در این رقابت‌ها برسانیم. ۱۰۰ درصد به بازی‌های استانی ، برون مرزی و درون اردویی فکر می‌کنیم تا بتوانیم بوکسورهای نوجوان را از نظر سطح فنی به درجه ایده‌آل برسانیم تا حرفی برای گفتن در آسیا داشته  باشیم.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!