سهمیه موی تای ایران افزایش یافت

Rate this post

سهمیه موی تای ایران افزایش یافت

آسیب دیدگی نماینده ازبکستان در رقابتهای موی تای بازیهای جهانی سهمیه ایران برای حضور در این رقابتها را افزایش داد.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، بازیهای جهانی موسوم به «World Games» از امروز به میزبانی لهستان آغاز می شود و تیم موی تای ایران با سه نماینده در این رقابتها شرکت می کند. فدراسیون جهانی موی تای پیش از این دو سهمیه به ایران برای حضور در این رقابتها اختصاص داده بود که پس از انصراف نماینده ازبکستان به دلیل آسیب دیدگی، یک سهمیه دیگر به کشورمان اختصاص داده شد.

بر همین اساس ایوب ساکی که در لیست انتظار این بازیهای قرار داشت، به همراه مسعود مینایی و علی زرین فر این رقابتها شرکت خواهد کرد. این سهمیه عصر سه شنبه به فدراسیون ورزشهای رزمی اعلام شد که تلاش گسترده مسئولان فدراسیون ورزشهای رزمی با فدراسیون جهانی و سفارت لهستان در تهران، در نهایت روادید ساکی برای حضور در این رقابتها صادر شد.

در این دوره از رقابتها ٨٨ ورزشکار از سراسر جهان در ١١ وزن و در دو بخش زنان و مردان در رشته موی تای به رقابت خواهند پرداخت. مبارزات موی تای پنجم تا ٩ مرداد در ورشو و زیر نظر کمیته بین المللی المپیک IOC برگزار خواهد شد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!