صعود نمایندگان تکواندو ایران به جمع ۳۲ نفر پایانی

Rate this post

صعود نمایندگان تکواندو ایران به جمع ۳۲ نفر پایانی

نمایندگان ایران با کسب پیروزی‌های لازم موفق به صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات قهرمانی جهان تکواندو شدند.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ از صبح دیروز (شنبه) با حضور ۹۷۳ تکواندوکار از ۱۸۳ کشور در سالن «تی‌وان آرنا» موجو آغاز و تا روز جمعه (۹ تیرماه) ادامه خواهد داشت.

امروز (یک‌شنبه) ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم و مسعود حجی زواره در وزن ۷۴- کیلوگرم رو در روی رقبایشان قرار می‌گیرند.

حجی زواره پس از یک دور استراحت مقابل «بریان جوزف» از موریس قرار گرفت و در راند دوم و در دیداری یک‌طرفه مقابل این تکواندوکار با نتیجه ۲۲ بر صفر پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود به مصاف «محمد فهیم» از پاکستان رفت و با نتیجه ۲۲ بر ۶ توانست این هوگوپوش را مغلوب خویش سازد و به مرحله بعد صعود کند.

کاپیتان تیم‌ملی ایران در ادامه «دمیر فجزیک» از صربستان را پیش رو دارد.

ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم و مسعود حجی زواره در وزن ۷۴- کیلوگرم رو در روی رقبایشان قرار می‌گیرند.

کیانی در اولین مبارزه مقابل «هدی ایت اوآلی» از مراکش قرار گرفت و توانست با نتیجه ۱۲ بر ۶ این حریف مراکشی را شکست داده و راهی دور بعد رقابت‌ها شود.

نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم ایران در دومین دیدار خود مقابل «یاسمینا عزیز» تکواندوکار با تجربه فرانسوی، دارنده مدال نقره و برنز گرندپری در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، نقره و برنز قهرمانی اروپا در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۰، برنز قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۰ و طلای قهرمانی نوجوانان اروپا ۲۰۰۹ توانست در دیداری حساس و نفس گیر نتیجه را ۱۴ بر ۱۳ به نفع حود به پایان برساند.

این تکواندوکار فرانسوی در المپیک ریو ۲۰۱۶ و همچنین مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵ نیز حضور داشته اما موفق به کسب مدال نشده است.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!