صعود ۹ سانداکار ایران به دیدار نهایی

Rate this post

صعود ۹ سانداکار ایران به دیدار نهایی

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، در ادامه این مسابقات که با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۴۵ کشور در برازیلیا جریان دارد نمایندگان کشورمان روز پرفروغی را پشت سر گذاشتند. تیم های دوئلین دختران وپسران ایران نیز به نشان نقره دست پیدا کردند.

تیم دختران با ترکیب «مینا پناهی» و «سیده سوگند گلشنی» با امتیاز ۹،۰۷ به مدال نقره رسید. اوکراین با ۹،۲۶ به نشان طلا رسید و هنگ کنگ با ۸،۹۸ به مقام سوم دست یافت.تیم پسران هم متشکل از محمدعلی مجیری» و «سیدمحمدحسینی» روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

در رقابتهای بخش تالو همچنین «سیدمحمدحسینی» در فرم «دائو شو» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال بر سکوی قهرمانی ایستاد. نماینده مالزی و کره جنوبی نیز دوم و سوم شدند.

«مهدی خانی» در فرم «نن دائو» رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال به مدال نقره رسید. تالوکار کره جنوبی اول شد و نماینده مالزی به مقام سوم رسید.«محمدعلی مجیری» در فرم «نن دائو» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ به مدال نقره رسید. هنگ کنگ اول شد و سنگاپور به مدال برنز رسید.

«نازنین بازدار» در فرم «نن دائو» رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال به مدال برنز رسید. ووشوکار هنگ کنگی طلایی شد و نماینده اندونزی به مدال نقره رسید. «مینا پناهی» در فرم «نن دائو» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال به مدال برنز رسید. نمایندگان سنگاپور و هنگ کنگ به مدال های طلا و نقره رسیدند.

«زهرا بت شکن» در فرم «دائو شو» رده سنی ۹ تا ۱۲ سال به مدال برنز رسید. نماینده مالزی اول شد و تالوکار اندونزی به مقام دوم رسید.«امیرحسین چرزه» در فرم «دائو شو» رده سنی ۹ تا ۱۲ سال چهارم شد. در این بخش نمایندگان اندونزی، سنگاپور و کانادا اول تا سوم شدند.

در رقابت های بخش ساندا نیز «ابراهیم اصلانی»، «شجاع پناهی»، «محمد فرهادی»، «حمید کیانیان» و «محمد حاجی زاده» با غلبه بر حریفان به فینال ساندا رسیدند. «یاسین شهرکی» نیز با قبول شکست برابر نماینده هند در مرحله نیمه نهایی به مدال برنز رسید. پیش از نیز «محمدمهدی رضایی»، «حسن لطفی»، «آیدا حیدری» و «کیمیا شوشتری» به فینال اوزان خود صعود کرده بودند.

تیم ووشوی جوانان کشورمان تا کنون موفق به کسب ۲ مدال طلا، ۸ مدال نقره و ۶ مدال برنز رسیده است.

این دوره از رقابت ها امروز یکشنبه با برگزاری فینال اوزان مختلف ساندا به اتمام می رسد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!