ضرب طلا تنها هدف «سونامی تکواندو» ایران

Rate this post

ضرب طلا تنها هدف «سونامی تکواندو» ایران

رقابت‌های تکواندو المپیک ۲۰۱۶ ریو عصر امروز آغاز می‌شود و ورزش ایران برای کسب یک مدال طلای با ارزش چشم به ضربات پای فرزان عاشورزاده دارد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، در ادامه بازیهای المپیک ۲۰۱۶  از امروز چهارشنبه رقابتهای تکواندو آغاز خواهد شد. رقابتهایی که چهار روز به طول خواهد انجامید و طبق برنامه در هر روز تکواندوکاران یک وزن مردان و یک وزن زنان به روی «شی هاپ چانگ» می روند.

تیم ملی تکواندو ایران چهار نماینده در این دوره دارد که هر روز شاهد مبارزه یکی از آنها خواهیم بود .امروز چهارشنبه در روز نخست این مسابقات فرزان عاشورزاده به عنوان یکی از بخت های کسب مدال طلا به دیدار رقبای خود می رود.

رقابتهای تکواندو از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران در سالن «کاریوکا» آغاز می شود. مسابقات بر روی یک «شی هاپ چانگ» انجام می شود و یک مبارزه بخش دختران و یک مبارزه بخش پسران انجام می شود و عاشورزاده در هشتمین مبارزه و در اولین دیدار خود به مصاف« عمر الحجمی» نماینده مراکش می رود.

این حریف مراکشی با کسب مدال طلای رقابتهای انتخابی قاره آفریقا جواز حضور در المپیک را کسب کرده و باید در اولین دیدار باید با نفر اول رنکنیگ جهانی از ایران پیکار کند.

فرزان عاشورزاده دارنده مدال طلای جهان، طلای قهرمانی آسیا و طلای بازی‌های آسیایی و چندین مدال رنگارنگ از رقابتهای جایزه بزرگ راهی ریو شده مصمم به کسب مدال طلاست. به نظر می‌رسد وی در بازی نخست مشکلی نخواهد داشت و بدون آنکه به خود زحمت بدهد با یک مبارزه تمرینی می تواند هم با کسب پیروزی راهی دوم شده و هم با جو سالن و المپیک بیشتر آشنا شود.

این مبارزه نه چندان سخت می تواند بهترین تمرین برای مردی باشد که از دور دوم وارد یک کارزار واقعی خواهد شد. دور دوم یکی از تکواندوکاران اسپانیا و یا چین حریف عاشورزاده خواهد بود.«تروتستا»ی  اسپانیایی یکبار و «ژائوشوایی» از چین دو بار تا کنون برابر عاشورزاده مبارزه کرده اند و بدون شک با برنامه برابر نماینده کشورمان به میدان خواهند آمد.

تکواندوکار ۱۹ ساله کشورمان که سال ۹۳ فرصت حضور در تیم ملی را پیدا کرده در این مدت توانایی بالای خود را به خوبی نمایش داده و با ارائه مبارزات سطح بالا و برتری مقابل بزرگان سبک وزن جهان برای رسیدن به مدال طلای المپیک خط و نشان کشیده است.

قد و قامت مناسب در کنار بهره مندی از تنوع تکنیکی باعث شده تا از سوی کارشناسان به عنوان بخت نخست کسب مدال طلا معرفی شود.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!