عباسعلی با اسپانسر شخصی به اتریش رفت

Rate this post

مربی اختصاصی حمیده عباسعلی گفت : به‌ هیچ وجه در کاراته وان‌هایی که نفرات را اعزام می‌کنیم به‌ دنبال گرفتن مدال نیستیم و اهداف تمرینی و تاکتیکی را در این مسابقات دنبال می کنیم .

سمانه خوش قدم در گفت‌ و گو با خبرنگاران ورزشی در مورد عملکرد حمیده عباسعلی در مسابقات لیگ جهانی اتریش عنوان کرد : عباسعلی با اسپانسر شخصی به اتریش رفت و در این مسابقات تنها به‌ دنبال گرفتن نتیجه نبودیم . به‌ طور کلی در هر کدام از مسابقات کاراته‌ وان یا تورنمنت‌های مختلف به‌ دنبال اهدافی هستیم تا با تکیه بر آنها بتوانیم خودمان را برای رقابت‌های جهانی آماده کنیم .

وی ادامه داد : عملکرد عباسعلی در این دوره از مسابقات نیز خوب بود و تا جایی که خودش اعلام می‌کند و البته با تکیه بر فیلم مسابقات در رقابت برای برنز داوری مسابقات نیز عادلانه نبوده است . البته داوری‌ها اساساً در اتریش مشکل‌ دار بوده و خود عباسعلی هم به این موضوع اشاره کرده است ، اما در کل نگاه ما به مسابقات این چنینی کسب نتیجه نیست .

مربی اختصاصی حمیده عباسعلی اظهار داشت : برای هر کدام از این مسابقات با یک سیاست و به‌ نوعی با یک تاکتیک خاص‌ برنامه‌ ریزی ‌می‌ کنیم تا شرایط را بسنجیم و نفرات را محک بزنیم . واقعیت این است که در اتریش هم در مورد عباسعلی به اهداف‌ مان رسیدیم . به‌ طور مثال در فرانسه که واقعاً مسابقات سنگینی بود با تاکتیک تمرینی و مبارزه‌ ای متفاوت حاضر شدیم که خوشبختانه نتیجه خوبی هم به‌ دست آوردیم . در پیکارهای هلند اهداف دیگری را دنبال می‌ کردیم و در اتریش نیز شرایط‌مان همین‌ گونه بود .

خوش‌ قدم خاطر نشان کرد : در کل ورزشکاری که برای قهرمانی در جهان آماده می‌ شود باید با تمام شرایط بجنگد و تنها به هدفش فکر کند . واقعاً به حمیده عباسعلی و یا طراوت خاکسار امیدوار هستم . معتقدم اگر ورزشکاری به موفقیت می‌ رسد حاصل تلاش و زحمت خودش است و اگر ناکامی شکل بگیرد ، این موضوع را باید پای مربی نوشت . به‌ هر صورت روح و جسم بچه‌ها برای آماده‌ سازی در دست ماست و باید حواس‌ مان به همه مسائل باشد .

وی در خاتمه تصریح کرد : تمام برنامه‌ ها را برای رقابت‌های جهانی تدوین کرده‌ایم و قدم به قدم جلو خواهیم رفت . وضعیت این دو کاراته‌کا بسیار خوب است و روزهای خوبی در انتظار آنهاست . البته در کل برای تمام تیم آروزی موفقیت می کنم و امیدوارم بهترین نتیجه در رقابت‌های جهانی برای کاراته ایران به دست بیاید .

منبع : خبرگزاری تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!