عبداللهی: با بدشانسی از تیم ملی دور شدم

Rate this post

عبداللهی: با بدشانسی از تیم ملی دور شدم

قهرمان پیشین تکواندو جهان گفت: با دو آسیب دیدگی بی موقع از اردوی تیم ملی دور شدم، ولی با عمل جراحی که انجام دادم تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از ماه آینده آغاز می کنم.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، فرزاد عبداللهی سال ۲۰۱۱ با کسب مدال طلای قهرمانی جهان در رقابتهایی که به میزبانی کره جنوبی برگزار شد ، یکی از ارکان نخستین قهرمانی تکواندو ایران در رقابتهای جهانی بود.

بعد از این مسابقات عبداللهی تلاش زیادی داشت که جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کند که تغییر کادر فنی تیم ملی از یک سو و آسیب دیدگی های متوالی از سوی دیگر مانع از تحقق این امر شد.

وی هفته گذشته یکبار دیگر پای خود را به تیغ جراحی دکتر نظری در تبریز سپرد تا با رفع مشکل آسیب دیدگی دوباره برای حضور در تیم ملی تلاش کند.

عبداللهی در این مورد گفت: به گفته پزشک عمل جراحی به خوبی صورت گرفت و من می توانم از سه هفته آینده با فیزیوتراپی و آب درمانی کار فنی را آهسته آهسته آغاز کنم. نیم فصل اول در لیگ بازی نمی کنم تا با اطمینان از رفع مشکل آسیب دیدگی به میدان مبارزه بازگردم.

این عضو پیشین تیم ملی تکواندو گفت: آسیب دیدگی های متوالی از بدشانسی های من بود که باعث شد از اردوی تیم ملی دور شوم. اکنون نیز سخت تلاش می کنم تا با حضوری موفق در مسابقات انتخابی به اردوی تیم ملی بازگردم. من تلاش می کنم به این هدف برسم اگر نشد در آینده حسرت نخواهم خورد که به سادگی و بدون زخمت از تیم ملی دور شدم.

قهرمان سال ۲۰۱۱ جهان در پایان گفت: از کره جنوبی به دلیل کسب اولین طلای جهان خاطرات خوبی دارم ، می خواهم بازهم در کره جنوبی که میزبان مسابقات جهانی ۲۰۱۷ است بازگشت خود به تیم ملی را با کسب مدال طلا اعلام کنم.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!