فدراسیون جهانی تکواندو رده‌بندی بهترین های جهان را اعلام کرد

Rate this post

فدراسیون جهانی تکواندو رده‌بندی بهترین های جهان را اعلام کرد

در فاصله نزدیک به ۱۰ روز تا آغاز رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، رده بندی بهترین های جهان از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر،  بیست و سومین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان سوم تیرماه به میزبانی کره جنوبی در سالن «تی وان» شهر موجو آغاز خواهد شد.

طبق قوانین، قرعه کشی مسابقات براساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی انجام خواهد می شود و تکواندوکاران طبق جایگاهی که در این رده بندی کسب می کنند، در جدول مسابقات قرار می گیرند.

بر همین اساس و در بخش مردان فرزان عاشورزاده که دوره قبل قهرمان شده بود، در وزن ۵۸- کیلوگرم با رنکینگ۲، آرمین هادی پور در وزن ۵۴- کیلوگرم  و سجاد مردانی با رنکنیگ ۳ وضعیت مطلوبی دارند و حداقل در دور مقدماتی مشکل چندانی نخواهند داشت.

مسعود حجی زواره نماینده وزن ۷۴- کیلوگرم کشورمان در رقابتهای جهانی که مدال طلای دوره قبل را در اختیار دارد با رنکنیگ ۹ می بایست از مدال طلای دوره قبل خود دفاع کند. همچنین ابوالفضل یعقوبی که دوره قبل مدال برنز وزن ۶۳- کیلوگرم را کسب کرده بود، در این دوره در وزن ۶۸- کیلوگرم و با رنکینگ ۲۰ به مصاف رقبای خود می رود.

سعید رجبی در وزن ۸۷- کیلوگرم بدون رنکنیگ، میرهاشم حسینی در وزن ۶۳- کیلوگرم با رنکنیگ ۶۸ و پوریاعرفانیان در وزن ۸۰- کیلوگرم با رنکنیگ ۲۲۳ سایر تکواندوکاران ایران در رقابتهای جهانی می باشند.

اما زهراپوراسماعیل در وزن ۷۳- کیلوگرم با رنکنیگ ۱۳ و اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم با رنکنیگ ۱۷ بهترین وضعیت را در تیم بانوان اعزامی به رقابتهای جهانی دارند.

کیمیا عیلزاده که در وزن ۵۷- کیلوگرم برنز دوره قبل را کسب کرد، در وزن ۶۲- کیلوگرم با رنکنیگ ۱۱۵ باید در جدول مسابقات قرار گیرد. ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم را رنکینگ ۹۵ و ملکیا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم بدون رنکنیگ دو عضو دیگر بانوان کشورمان در این رقابتها می باشند.

قابل ذکر است تیم های ملی مردان و زنان کشورمان برای حضور در رقابتهای جهانی یکشنبه ۲۸ خردادماه عازم کره جنوبی خواهند شد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!