قهرمانان موی‌تای کشور معرفی شدند

Rate this post

قهرمانان موی‌تای کشور معرفی شدند

مسابقات قهرمانی کشور موی‌تای مردان یادواره شهدای آتش‌نشان روز گذشته به پایان رسید.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسابقات قهرمانی کشور موی‌تای مردان در حالی به پایان رسید که تیم‌های تهران، کردستان و گیلان به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر اعلام شدند:

در وزن 48- کیلوگرم مرتضی سرداریان از تهران اول، یاسرپرمهر از خوزستان دوم و عباس عباللهی از خوزستان و آرمان ترک از البرز سوم شدند.

در 51-مجید کریمی از گیلان مدال طلا را به گردن آویخت، موسی اکبری از البرز به نقره دست یافت و موسی خلیلی از قزوین و میلاد رستمی از کردستان مدال برنز را به دست آوردند.

در 54- نفر اول مبین احمدزاده از کردستان، دوم حسین مهدی زاده از تهران و امیر حسین کمره ای از البرز و محمدقائد رحمت از لرستان مشترکا سوم شدند.

در 57- کیلوگرم مصطفی تاپ توخ زاده از گیلان بر سکوی قهرمانی ایستاد و به ترتیب عباس آزمون از گیلان و خیرالدین احمدی از فارس و علیرضا قنبری از قم بر سکوی نائب قهرمانی و سوم ایستادند.

در 60- علی زرین از تهران حریف قدر خود جمال مدنی از کردستان را شکست داد و به مدال طلا رسید و ریبوا امین پور دیگر نماینده این وزن از کردستان و ایوب ایوب مامو از آذربایجان غربی مشترکا سوم شدند.

در 5/63- هادی خوشحال از تهران اول، حجت بی درفش  از آذربایجان غربی دوم واحمدنیک کار از گیلان و سامان مرادی از کردستان سوم شدند.

در وزن 67- کیلوگرم نماینده تهران الف رضا احمدنژاد اول، نماینده کردستان کاوه سلیمانی دوم و محمد رضایی از کرمانشاه و امیر یوسفی از البرز به مقام سوم رسیدند.

در 71- نیما وکیلی از کردستان مدال طلا را از آن خود کرد، ابوالفضل علیپور اندی از مازندران به نقره رسید و سجاد صفری ازقم و ادریس پیرداودی از آذربایجان غربی به برنز دست یافتند.

در 75- ایوب ساکی نماینده تهران ب برسکوی اول ایستاد و به ترتیب سکوی دوم و سوم توسط کیوان سلیمانی از کردستان و حسین محمدی از کیش و علی جدیدی از تهران فتح شد.

در وزن 81- محمودستاری از تهران الف طلا را  کسب کرد، نقره این وزن از آن مجید هاشم بیگی از البرز شد و کامران صفر زاده از گیلان و دیبا طاعتی از کردستان به برنز دست یافتند.

در 86- کیلوگرم کاوان آزادی از کردستان اول شد، علی تکلو از البرز دوم و مجید رازانی از لرستان و صابر سعیدی از اردبیل سوم مشترک شدند.

در 91- کیلوگرم سینا کریمیان از البرز طلا را از آن خود کرد و مدال  نقره و برنز این وزن به ترتیب به حمید رضا کردآبادی از تهران و سلیم محمدی از آذربایجان غربی رسید.

در وزن 91+کیلوگرم ایرج عزیز پور نماینده تهران الف مدال طلا را به گردن آویخت ، نقره به عباس استارکی از البرز و برنز مشترکا به فیروز فخری از گیلان و بهروز فرهادی از گلستان رسید.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!