لیگ برتر تکواندو به ایستگاه چهارم رسید

Rate this post

لیگ برتر تکواندو به ایستگاه چهارم رسید

رقابتهای هفته چهارم و پنجم لیگ برتر تکواندوی مردان، روز پنجشنبه (20 آبان‌ماه) در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، دیدارهای هفته چهارم و پنجم از پانزدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان «جام خلیج فارس»، پنجشنبه (20 آبان‌ماه) با حضور 118 تکواندوکار و در قالب هشت تیم در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

در پایان هفته سوم این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی با دو برد در مقابل تیم‌های یاسین پیشرو البرز و هیات تکواندوی استان مازندران و کسب 9 امتیاز صدر جدول رده‌بندی را به نام خود ثبت کرد. پاس قوامین و لوازم خانگی کن با هفت امتیاز و تفاضل 12 در رده دوم قرار گرفت و تیم لوازم خانگی کن با هفت امتیاز و تفاضل 10 سوم شد.

در هفته چهارم مسابقات، با درخواست تیم لوازم خانگی کن و به دلیل حضور سه تکواندوکار این باشگاه در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان دیدار این تیم با شهرداری ورامین معوقه اعلام شد.

در نخستین رقابت این هفته تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی، پاس قوامین و دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف یکدیگر می‌روند. مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و هیات تکواندوی شمال‌شرق که تاکنون موفق به کسب امتیازی نشده‌اند رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند و هیات تکواندوی استان مازندران و یاسین پیشرو البرز نیز که از سه دیدار خود تنها سه امتیاز کسب کرده اند با یکدیگر رقابت می‌کند.

اما در هفته پنجم، تیم شهرداری ورامین و تیم هیات تکواندوی مازندران رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند، تیم پاس قوامین باید با یاسین پیشرو البرز پیکار کند، تیم مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه و لوازم خانگی کن با یکدیگر به رقابت‌ می‌پردازند و تیم هیات تکواندوی شمال‌شرق به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!