لیگ برتر تکواندو ۱۵ مهرماه کلید می خورد

Rate this post

لیگ برتر تکواندو ۱۵ مهرماه کلید می خورد

فصل جدید رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای ایران با حضور هشت تیم از ۱۵ مهرماه در خانه تکواندو آغاز می شود.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، با برنامه ریزی سازمان لیگ تکواندو باشگاههای کشور مقرر است فصل جدید رقابتهای لیگ برتر با حضور هشت تیم از نیمه مهرماه آغاز می شود. برای حضور در این مسابقات  هشت تیم اعلام آمادگی کرده اند که کار خود را به صورت دوره ای در یک گروه برگزار خواهند کرد.

تیم های شهرداری ورامین ، دانشگاه آزاد و  پاس قوامین که فصل قبل عناوین اول تا سوم را کسب کردند به همراه سونیا، لوزام خانگی کن ، هیات تکواندو مازندران ، یاسین پیش رو البرز و جوانه در این دوره به مصاف هم می روند که به نظر می رسد بازهم رقابت اصلی برای کسب عنوان قهرمانی میان سه تیم اول فصل قبل باشد.

غیبت گیتی پسند اصفهان که تا کنون موفق به تسویه حساب با تکواندوکاران فصل قبل خود نشده از مهمترین نکات این رقابتهاست. ضمن اینکه حضور یاسین پیش رو که فصل قبل از نماینده استان قم بود و این فصل از استان البرز در در رقابتهای لیگ برتر به میدان می رود ، از دیگر نکات جالب توجه است.

لیگ برتر تکواندو همه ساله در نیمه دوم سال برگزار شده  و تیم های حاضر به صورت دوره ای به رقابت خواهند پرداخت.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!