مدال‌آوری نمایندگان ایران در مسابقات جهانی پنچاک سیلات

Rate this post

مدال‌آوری نمایندگان ایران در مسابقات جهانی پنچاک سیلات

یک طلا و دو برنز در سومین روز هفتمین دوره بازی‌های جهانی پنچاک سیلات در بالی به نام ایران ثبت شد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، امروز و در بازی‌های انجام شده فاطمه حسام نماینده وزن 50-کیلوگرم کشورمان که در نخستین روز با برتری مقابل حریف ازبک در مقابل حریفی با تجربه از ویتنام قرار گرفت، با قبول شکست به اولین مدال برنز جهانی بانوان در رشته پنچاک سیلات دست یافت.

فاطمه جهانیان در وزن 45-کیلوگرم نیز که روز اول مسابقات در مصاف با حریف بلژیکی به پیروزی رسیده بود، مقابل نماینده تایلند و با آسیب‌دیدگی که برایش پیش آمد، بازی را واگذار کرد تا دومین مدال برنز جهان برای ایران رقم بخورد.

در بخش مسابقات دو نفره (گاندا) و برای نخستین بار حسین تاجیک و جعفر حیدری مقام نخست را کسب کردند تا بدین ترتیب و در جریان هفدهمین دوره مسابقات جهانی پنچاک سیلات اولین‌ها برای کشورمان رقم بخورد.

درخشش فنی اعضا تیم ایران با وجود اینکه همگی اولین مسابقه برون‌مرزی خود را تجربه و در اولین حضور عالی‌ترین سطح مسابقه سیلات شرکت کردند، تحسین فدراسیون جهانی و روسای فدراسیون ها را بر انگیخت و بسیاری از کشورها تمایل جدی خود را برای دعوت از تیم ملی آقایان و بانوان ایران برای برگزاری مسابقات و اردوهای مشترک اعلام داشتند که از آن جمله می‌توان به کشورهای انگلیس، فرانسه، هلند، تایلند، ازبکستان و ترکیه نام برد.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!