مصر و ژاپن رقبای تیم ملی کاراته ایران هستند

Rate this post

مصر و ژاپن رقبای تیم ملی کاراته ایران هستند

سرمربی تیم ملی کاراته ایران گفت: رقابتهای کاراته وان آلمان نشان داد که در مسابقات جهانی کار سختی پیش رو داریم ولی من به توانایی ملی پوشان اعتقاد دارم و به کسب نتایج مطلوب امیدوارم.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، شهرام هروی در خصوص رقابتهای لیگ جهانی کاراته با بیان مطلب فوق گفت: این رقابتها با استقبال خوب بهترین های دنیا به مدت سه روز در سطح فنی بالایی برگزار شد. بهترین های دنیا روی تاتامی هامبورگ حضور داشتند و کاراته کاها برای کسب مدال باید هفت دور مسابقه می دادند و در کل شاهد مبارزات جذاب و دیدنی بودیم.

هروی در خصوص مبارزات پورشیب گفت: در وزن ۸۴- کیلوگرم جدی ترین رقبای پورشیب حضور داشتند. کاراته کاهای از فرانسه، ترکیه، یونان، مصر، ژاپن و آلمان که این کاراته کای خوب کشورمان پنج دور مبارزه کرد و چهار حریف خود را به خوبی شکست داد و در مبارزه با نماینده فرانسه که با نتیجه ۲ بر یک به سود حریف به پایان رسید، متاسفانه داوری تاثیرگذار بود و در غیر اینصورت باید برنده می شد.

وی در مورد برداشت خود از این رقابتها گفت: این باور را دارم که تیم ملی کشورمان می تواند نتایج خوبی در اتریش کسب کند. پتانسیل ثبت نتایجی شایسته کاراته ایران را داریم. من از ملی پوشان انتظار کار خارق العاده روی تاتامی اتریش را ندارم. اگر روز مسابقه همان توانایی خود را به نمایش بگذارند می توانند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی رقبای تیم ملی در رقابتهای جهانی گفت: ژاپن و مصر رقبای اصلی ما در مسابقات قهرمانی جهانی در هر دو بخش کاتای بانوان و آقایان هستند و تک ستاره‌هایی از آذربایجان، ترکیه، فرانسه، آلمان، برزیل و… را نیز باید جدی گرفت.

هروی ادامه داد: در این مسابقات علاوه بر هدایت سرگروه تیم ملی، رقبای کاراته کاهای کشورمان را مورد ارزیابی قراردادم. البته برخی تیم ها را در مسابقات ارومیه و سوئیس دیدیم ولی آشنایی با آخرین تغییرات تیم ها خیلی اهمیت داشت و امیدوارم اطلاعاتی که کسب کردم بتواند برای ملی پوشان مفید باشد.

وی ادامه داد: در اینکه کار ما در مسابقات جهانی اتریش سخت و دشوار است شکی نیست، ولی ما یک تیم بسیار خوب را در اختیار داریم. من به توانایی ملی پوشان اعتقاد کامل دارم. همه آنها در مرز پختگی و تجربه هستند و شانس کسب مدال در همه اوزان را داریم. ان‌شاالله در مدت زمان باقی مانده شرایط بدنی، روحی و روانی اعضای تیم را به بالاترین حد برسانیم  و با کمک همه اهالی کاراته بتوانیم به یک نتیجه خوب در اتریش دست پیدا کنیم.

مشاور مدیرعامل تامین اجتماعی در پایان سخنان خود روز خانواده و تکریم بازنشستگان را به همه بیمه شدگان تامین اجتماعی تبریک گفت.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!