مقانلو: پولادگر به هیچ وجه برای تیم ملی کم نگذاشت

Rate this post

مقانلو: پولادگر به هیچ وجه برای تیم ملی کم نگذاشت

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: پولادگر به عنوان رئیس فدراسیون به هیچ وجه برای تیم ملی کم نگذاشت و او حتی اگر برکنارم کند، گله‌ای نمی‌کنم.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، بیژن مقانلو عنوان کرد: به نظرم باید مردانه حرف زد. پولادگر به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو در سال‌های گذشته و علی‌الخصوص در 2 سال اخیر بهترین امکانات را برای ما فراهم کرد و تمام تلاشش را کرد تا اردو‌های تیم ملی در بهترین شرایط برگزار شود. او حتی اگر من را هم از تیم ملی کنار بزند باز هم نمی‌توانم زحمات او را نادیده بگیرم.

وی ادامه داد: اینکه بارها به این جمله اشاره کرده‌ام که خودم را مقصر نتیجه المپیک می‌دانم به آن معنی نیست که کارم را بلد نیستم و یا اینکه خدایی ناکرده کم گذاشته‌ام، تنها موضوعی که آن را ندیدم حاشیه‌های پنهانی بود که بعد از یونان در تیم بود. تنها تقصیر من این بود که این حاشیه ها را ندیدم.

سرمربی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: اتفاقی که در المپیک برای من افتاد تجربه بسیار بزرگی بود و فکر می کنم حتما خیری بوده که این اتفاق برایم پیش بیاید. من به عنوان بازنده المپیک می‌گویم که ریو برایم یکی از بهترین تجربیات زندگی ورزشی‌ام بود و امیدوارم بتوانم در آینده از آن استفاده کنم. شاید شاگردان من بیش از حد مغرور شده‌ بودند و همین موضوع هم نقش تاثیر گذاری در این میان داشت.

مقانلو گفت: پولادگر حتی اگر مرا از سرمربیگری تیم ملی نیز برکنار کند به هیچ وجه از او دلگیر نیستم و از صمیم قلب برای آینده تکواندوی ایران آرزوی موفقیت می‌کنم.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!