ملکی: سطح مسابقات جوانان ووشوی کشور بالا بود

Rate this post

ملکی: سطح مسابقات جوانان ووشوی کشور بالا بود

مدیر تیم‌های ملی ووشو گفت: سطح مسابقات جوانان کشور بالا است و خوشبختانه میزبانی استان فارس نیز قابل قبول و مطلوب است.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجید ملکی در گفت‌وگو خود اظهار داشت: این مسابقات حکم مبارزات انتخابی تیم ملی را دارد و شکر خدا شاهد رقابت‌های نزدیکی نیز در این دوره هستیم. تیم جوانان شهریور سال آینده باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور پیدا کند و از 22 خرداد رسما با برگزاری رقابت‌های انتخابی اردوهای این تیم استارت می‌خورد.

وی ادامه داد: حدود 600 ووشوکار از سراسر کشور در شیراز حاضر شدند تا شانس خود را برای ورود به اردوهای تیم ملی امتحان کنند. در این دوره برای اولین بار مسابقات ساندای نوجوانان را نیز برگزار کردیم و این موضوع فرصت خوبی برای کشف استعدادهای جدید به حساب می‌آید. البته در بخش تالو رده سنی نونهالان نیز حضور دارند و همین امر باعث استقبال بیشتر ووشوکاران سطح کشور شده است.

مدیر فنی تیم‌های ملی ووشو اظهار داشت: مسئولان هیات ووشوی فارس نیز میزبانی خوبی از این مسابقات دارند که جا دارد از زحمات این عزیزان و تمام دست‌اندرکاران مسابقات تشکر کنم. امیدورام این مسابقات استارت خوبی برای انتخاب بهترین نفرات جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا باشد.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!