مهدی زاده: تمام هدف ما قهرمانی آسیا است

Rate this post

مهدی زاده: تمام هدف ما قهرمانی آسیا است

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر مهدی زاده ملی پوش کاراته کشورمان ، بیان کرد: خوشبختانه توانستیم لیگ جهانی کاراته وان ترکیه را با کسب قهرمانی پشت سر بگذاریم و اکنون تمام هدف ما ایستادن روی سکوی نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا است و تمام تلاش مان را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیریم.

او ادامه داد: ۲۰ روز آینده باید برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی کشور اردن شویم و امیدوارم که بتوانیم با کسب مدال‌های خوش رنگ عنوان قهرمانی تیم ملی را در مسابقات آسیایی و جهانی ادامه دهیم.

مهدی زاده درباره شناخت حریفان حاضر در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: با توجه به اینکه در رقابت‌های مختلفی شرکت کردم از تمام حریفان خود شناخت کافی دارم و با انگیزه‌ای که از رقابت‌های کاراته وان ترکیه گرفتم به طور حتم می‌توانم از سد حریفانم عبور کنم.

او افزود: رقابت‌های مهمی در پیش داریم و باید در تمام مسابقات نتایج لازم را کسب کنم تا بتوانم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورم.

ملی پوش کاراته تصریح کرد: حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است و با توجه به اینکه برای نخستین بار است که کاراته در مسابقات المپیک حضور دارد تمام کشور‌ها برای کسب سهمیه سرمایه گذاری و تلاش می‌کنند و با توجه به این موضوع کار سختی را برای رسیدن به توکیو در پیش داریم.

او درباره تاثیر اشتباهات داوری در نتایج مسابقات گفت: اشتباهات داوری جزوی از قضاوت‌ها شده است و در تمام رشته‌های ورزشی شاهد این موضوع هستیم و کاراته نیز مستثنی نیست، اما باید سخت تمرین کنیم و با آمادگی کامل دررقابت‌ها حاضر شویم تا عملکرد داوران در نتیجه مبارزات موثر نباشد.

مهدی زاده در مورد جدایی روحانی از تیم ملی کاراته عنوان کرد: من هم ابتدا از طریق خبر‌ها متوجه این موضوع شدم. در تمام این مدت تجربیات و حضور روحانی برای ملی پوشان موثر بود و در صورتی که به ازبکستان برود برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

ملی پوش کاراته در پایان خاطر نشان کرد: تصمیم دارم در هر مرحله برنامه ریزی برای مسابقاتم داشته باشم تا بتوانم با کسب امتیازات لازم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست آورم.

منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!