نشست خبری فدراسیون بوکس امروز برگزار می‌شود

Rate this post

نشست خبری فدراسیون بوکس امروز برگزار می‌شود

مسئولان فدراسیون بوکس امروز در حضور اصحاب رسانه پاسخگوی ناکامی بوکس ایران در سال جاری خواهند بود.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری فارس، رقابت های بوکس کسب سهمیه المپیک در قاره آسیا از چهارم فروردین ماه با حضور 190 بوکسور از 30 کشور در شهر کیانان چین آغاز و چهاردهم فروردین ماه با شکست تیم هشت نفره ایران به اتمام رسید.

پس از ناکامی تیم ملی در چین، ملی پوشان در رقابت‌های جهانی باکو که آخرین شانس کسب سهمیه المپیک به شمار می رفت نیز موفق به کسب سهمیه المپیک نشدند و هر هشت نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها حذف شدند.

پس از ناکامی‌ها مکرر بوکس ایران، احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس ایران تمرینات خود را در تهران پیگیری کرد و سرانجام راهی المپیک ریو دوژانیرو شد و با شکست از گردونه رقابت‌ها حذف شد. حالا پس از پایان کار بوکس ایران در تمامی رویداد‌های سال 95 مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند نشست خبری برگزار کنند تا در مورد ناکامی بوکس ایران توضیحاتی را به اصحاب رسانه و خانواده بوکس بدهند.

طبق برنامه ریزی مسئولان فدراسیون بوکس قرار است امروز (یک‌شنبه) ساعت 10:30 با حضور مسئولان فدراسیون نشست خبری در فدراسیون بوکس برگزار خواهد شد.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!