نیکو خصلت: کاتا رشته‌ای است که در دراز مدت پخته می‌شود

Rate this post

نیکو خصلت: کاتا رشته‌ای است که در دراز مدت پخته می‌شود

به گزارش تک رزم به نقل از خبرگزاری فارس، سعید نیکو خصلت در مورد شرایط حضور تیم کاتای تبریز در مسابقات لیگ ‌های جهانی، گفت: با توجه به اینکه آبان‌ماه قرار است مسابقات جهانی اتریش برگزار شود ما در تلاشیم برای بالا رفتن سطح آمادگی تیم کاتای تبریز در لیگ‌های جهانی ترکیه، اتریش و… حضور پیدا کنیم. اگر در حد قهرمانی جهان ظاهر شدیم و جایگاه خوبی را در لیگ جهانی کسب کردیم؛ فدراسیون مختار است در مورد تیم اعزامی به مسابقات جهانی اتریش تصمیم بگیرد.

وی در ادامه افزود: ما تمریناتمان را به شدت آغاز کردیم و فکر می‌کنم پس از حضور در مسابقات جهانی لیگ‌های کاراته؛ مسئولان فدراسیون می‌توانند در مورد اعزام تیم کاتای تبریزی به مسابقات جهانی اتریش منطقی‌تر تصمیم بگیرند. کاتا رشته‌ای است که در درازمدت پخته می‌شود، این طور نیست که یک تیم خیلی زود مطرح شود، تیم تبریز 6 مدال جهانی دارد و دنیا این تیم را می‌شناسد.

سرمربی تیم کاتای تبریز در ادامه، عنوان کرد: احتمالا در مسابقات جام وحدت و دوستی شرکت خواهیم کرد. حضور تیم کاتای تبریز در این مسابقات باعث بالا رفتن کیفیت این رقابت‌ها می‌شود. به هر حال ما جایگاه‌ آسیایی و جهانی داریم.

نیکو خصلت در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: مسئولان فدراسیون از بازگشت بچه‌های ما به اردو استقبال می‌کند و علاقه دارند این تیم تمرینات خود را پیگیری کند. ما خیلی علاقه نداریم که فدراسیون تنها باید ما را به مسابقات جهانی اعزام کند و فدراسیون برنامه‌های خود را در راستای شرایط ما آماده کند. اعتقاد داریم به رقیبان ما بها بدهند و آنها را تقویت کنند و این باعث ارتقای کاتای کشور می‌شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: ایران پتانسیل این را دارد که در مسابقات بین‌المللی همیشه سکونشین باشد. پیش از مسابقات جهانی آلمان، ما در مسابقات لیگ جهانی اتریش حضور داشتیم و به خاطر دلایلی که در آن مقطع وجود داشت ناچار شدیم به ایران بازگردیم. پس از بازگشت به ایران نتوانستیم روادید حضور در کشور آلمان را بگیریم و به همین دلیل از حضور در آوردگاه بزرگ جهانی آلمان جا ماندیم. تمام 4 تیمی که در مسابقات جهانی آلمان سکونشین شده بودند را ما 5 ماه قبل از آغاز مسابقات جهانی شکست داده بودیم، اما به دلیل اتفاقاتی که رخ داد ما حضور در مسابقات جهانی را از دست دادیم.

نیکو خصلت در ادامه، عنوان کرد: در حال حاضر بچه‌های تیم کاتای تبریز تمرینات بدنسازی را زیر نظر دکتر وکیلی پیگیری می‌‌کنند، او سال‌ها برای تیم ملی زحمت کشیده است. حالا می‌خواهیم با برنامه‌ریزی که داریم در مسابقات جهانی اتریش اتفاقات آلمان را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان تصمیم دارید در انتخابات ریاست فدراسیون کاراته شرکت کنید یا خیر، گفت: بنده برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کاراته ثبت نام کرده‌ام و به هیچ عنوان تصمیمی ندارم انصراف خود را اعلام کنم. برنامه هایم در همه زمینه‌های آموزشی، قهرمانی، بین‌المللی و … آماده است و امیدوارم بتوانم رای مجمع را بدست بیاورم. البته هنوز زمان برگزاری مجمع فدراسیون کاراته مشخص نشده است و امیدوارم هر چه زودتر تکلیف انتخابات روشن شود.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!