هروی: حضور در رقابت‌های ژاپن فایده نداشت

Rate this post

هروی: حضور در رقابت‌های ژاپن فایده نداشت

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: پس از بررسی رقابتهای ژاپن به اتفاق کادر فنی تصمیم گرفتیم به جای حضور درتورنمنتی که فایده ای برای ملی پوشان ندارد، در تهران تمرینات را ادامه دهیم.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، شهرام هروی گفت: در رقابتهای کاراته وان ژاپن ببشتر کاراته کاهای آسیایی حضور دارند و حتی میزبان تیم اصلی خود را شرکت نداده است. به عنوان مثال در سنگین وزن نه «آراگا» ثبت نام کرده و نه «کاگاوا»، تعداد شرکت کنندگان هم زیاد نبود و فایده ای نداشت این مسیر طولانی را برای انجام چند مسابقه طی کنیم.

وی افزود: رقابتهای سوئیس سطح پائین تری نسبت به رقابتهای کاراته وان داشت ولی به لحاظ کمیت، شرکت کنندگان زیادی حضور داشتند و کاراته کاهای ما بیش از ۱۰ مبارزه انجام دادند که این خیلی مفید بود. البته در برخی اوزان نفرات خوبی شرکت کرده بودند و ملی پوشان کشورمان هم محک جدی خوردند.

هروی به مسابقات کاراته وان هامبورگ هم اشاره کرد و افزود: این رقابتها را باید با مسابقات جهانی مقایسه کرد. در هر وزن بیش از ۱۰۰ کاراته کا ثبت نام کرده اند و بیشتر قهرمانان صاحب دنیا حضور دارند. اکثر کشورهای دنیا بعد از این تورنمنت، تیم خود را برای اعزام به مسابقات جهانی انتخاب می کنند. مبارزه کاراته کاهای کشورمان در این رقابتها می توانست خیلی، خیلی مفید باشد که متاسفانه از دست رفت.

سرمربی تیم کاراته گفت: رقابتهای ژاپن از ابتدا نیز در برنامه های ما نبود.رقابتهای دانشجویان جهان در پرتقال، کاراته وان استانبول و هامبورگ را در برنامه داشتیم که متاسفانه هر کدام را به دلایلی از دست دادیم. پرتغال که روادید دیر صادر شد ، برای استانبول در کنار مسائل امنیتی، وقت سفارت سوئیس داشتیم و هامبورگ هم که سفارت آلمان برای صدور روادید همکاری نکرد.

وی در مورد تاثیر منفی لغو این اعزام ها در کار ملی پوشان گفت: نفرات خوبی در اختیار داریم که در کنار جدیت در تمرینات، شرایط و مشکلات را به خوبی درک می کنند. همه حاضرین در اردو به سختی تمرین می کنند به امید خدا با آمادگی کامل روی تاتامی جهانی حاضر خواهیم شد.

هروی به سفر خود و پورشیب به آلمان اشاره کرد و گفت: من و پورشیب روادید یکساله داریم. بعد از صادر نشدن روادید برای اعضای تیم، تصمیم گرفتیم حداقل پورشیب که مشکلی برای این سفر ندارد را اعزام کرده تا بتواند از شرایط مبارزه در این تورنمنت استفاده کند و من هم در کنار او هستم. کلیه مسابقات را با دقت بررسی خواهیم کرد و اطلاعات خوبی از رقبای خود در مسابقات جهانی کسب خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان با اشاره به حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن  اظهار داشت: با دعوت علیرضا منصوریان به تماشای بازی رفتیم. من طرفدار هر دو تیم پایتخت هستم و خوشحالم که یکی از آنها روز جمعه پیروز از میدان خارج شد. ضمن اینکه برای تیم ملی فوتبال در رقابتهای مقدماتی جام جهانی آرزوی موفقیت دارم.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!