هروی: خون تازه‌ای در رگ‌های کاراته تزریق شد

Rate this post

هروی: خون تازه‌ای در رگ‌های کاراته تزریق شد

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: خدا را شکر با المپیکی شدن کاراته خون تازه‌ای در رگ‌های این رشته تزریق شد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری فارس، شهرام هروی در مورد المپیکی شدن کاراته، گفت: خدا را شکر با المپیکی شدن کاراته خون تازه‌ای در رگ‌های این رشته تزریق شد. این رشته همیشه در بازی‌های آسیایی جزو مدال آوران بوده و همیشه جزو رشته‌هایی بوده همیشه مسئولان ورزش روی مدال این رشته حساب می‌کردند.

وی در ادامه افزود: مطمئنا همان طور که کاراته ایران در مسابقات جهانی و بازی‌های‌ آسیایی مدال کسب می‌کند، انشاءالله در المپیک هم این اتفاق رخ خواهد داد. مطمئنا روزهای خوش کاراته در المپیک نمود پیدا خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی کاراته در ادامه، خاطرنشان کرد: مهمترین چیزی که در جامعه وجود دارد؛ این است که کاراته در جامعه همیشه مورد استقبال مردم قرار گرفته است. با اینکه این رشته المپیکی نبوده، اما همیشه مورد توجه رسانه‌ها و آحاد مردم جامعه بوده است. حالا قطعا با اینکه کاراته به المپیک ورود کرده استقبال از این رشته دو چندان می‌شود. به هر حال ما یک خانواده یک میلیون نفری هستیم و مطمئنا حالا طرفداران این رشته چند برابر می‌شوند و کاراته واقعا یک رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت.

هروی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: این یک اتفاق خوب بود که برای پیشکسوتان و قهرمانان سابق که در گذشته برای این رشته زحمت کشیدند و نام خود را در تاریخ ورزش ثبت کردند رخ داده است و حالا ماحصل انرا جوانان درو خواهند کرد.

منبع خبر : خبرگزاری فارس

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!