هفته هفتم و هشتم لیگ برتر ووشو

Rate this post

لیگ برتر ووشو باشگاه‌های کشور با تداوم پیروزی‌های دو تیم مدعی دانشگاه آزاد و پارس جنوبی در آکادمی ملی ووشو پیگیری شد .

تیم های حاضر در هفته هفتم و هشتم لیگ برتر ووشو رقابتهای خود را دیروز جمعه در آکادمی ملی ووشو برگزار کردند . در این هفته تیم های دانشگاه آزاد و پارس جنوبی که صعود خود را به نیمه نهایی قطعی کرده اند برابر حریفان به برتری دست یافته تا بار دیگر خود را به عنوان مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی ، معرفی کنند .

در گروه یک و از هفته هفتم تیم شهرداری ملارد با حساب هفت بر یک رنگ فیروزه شیراز را از پیش روی برداشت و دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ بر ۲ هیات ووشوی ملایر را شکشت داد . از هفته هشتم این مسابقات نیز هیات ووشوی ملایر برابر همتای سیستانی خود ۱۰ بر صفر  صاحب پیروزی شد و دانشگاه آزاد اسلامی در دومین دیدار متوالی خود ۹ بر ۴ مقابل شهرداری ملارد صاحب پیروزی شد .

در جدول رده بندی گروه یک دانشگاه آزاد با ۲۱ امتیاز صعود خود را به مرحله نیمه نهایی مسجل کرده و هیات ووشوی ملایر با ۱۲ امتیاز رقابت نزدیکی با شهرداری ملارد  ۷ امتیاز برای صعود خواهد داشت .

اما در گروه دوم از دیدارهای هفته هفتم هیات ووشو اردبیل ۱۰ بر صفر نتیجه را به شهرداری بندرعباس واگذار کرد و پاس قوامین هم ۱۲ بر صفر  شینگ یی چوان را از پیش رو برداشت . از دیدارهای هفته هشتم پاس قوامین ۱۱ بر ۲ نتیجه را به پارس جنوبی واگذار کرد و شهرداری بندرعباس هم ۱۰ بر یک شینگ یی چوان را شکست داد .

در جدول رده بندی این گروه پارس جنوبی ۱۸ امتیازی است و تیم های شهرداری بندرعباس با ۱۵ و پاس قوامین با ۱۲ امتیاز برای صعود تلاش می کنند .

هفته پایانی مرحله گروهی ، ششم اسفند ماه برگزار می شود تا علاوه بر دانشگاه و پارس جنوبی دو تیم دیگر راه یافته به نیمه نهایی مشخص شوند . دیدارهای مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر ووشوی مردان ایران نیز روز ۲۰ اسفند ماه انجام خواهد شد .

منبع : رزم نیوز

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!