هفت ساندارکار عازم چین می شوند

Rate this post

هفت ساندارکار عازم چین می شوند

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، تیم ملی ووشوی ایران امروز (سه شنبه) برای حضور در مسابقات جام جهانی با ترکیب 7 ووشوکار در بخش مردان و بانوان راهی چین خواهد شد.

مسابقات جام جهانی ساندا طی روزهای 14 تا 16 آبان ماه به میزبانی شهر «شین» چین برگزار می‌شود.

براساس قوانین، نفراتی که در مسابقات قهرمانی جهان صاحب مدال می شوند، اجازه حضور در جام جهانی ساندا را دارند و تیم ایران نیز هفت مدال آور در رقابت های جهانی سال گذشته در اندونزی داشت.

– اسامی بانوان اعزامی به جام جهانی به شرح زیر است :

در وزن 60- کیلوگرم: صدیقه دریایی

در وزن 65 کیلوگرم: شهربانو منصوریان

در وزن 70 کیلوگرم: مریم هاشمی

– اسامی مردان اعزامی به جام جهانی به شرح زیر است :

در وزن 65 کیلوگرم: عرفان آهنگریان

در وزن 70 کیلوگرم:‌ محسن محمدسیفی

در وزن 85 کیلوگرم: امیر فضلی

در وزن 90 کیلوگرم: حمیدرضا قلی پور

هدایت سانداکاران مرد ایران در جام جهانی چین بر عهده حسین اوجاقی خواهد بود و معصومه قدیری نیز هدایت سانداکاران زن ایران را عهده دار است.

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو در مورد اعزام این تیم به مسابقات جام جهانی چین، گفت: سال گذشته هیئت رئیسه فدراسیون جهانی مصوب کرد تا جام جهانی 2016 بدون استفاده سانداکاران از هوگو و کلاه برگزار شود. بر اساس این مصوبه، سانداکاران ایران برای حضور در این مسابقات با مشکل مواجه شده و پس از ارائه توضیحات لازم به فدراسیون جهانی اعلام کردیم که در بخش بانوان سانداکار اعزام نخواهیم کرد.

نایب رئیس فدراسیون آسیایی ووشو تصریح کرد: در جلسه فوق العاده ای که همزمان با مسابقات قهرمانی آسیا در تایوان برگزار شد، به علت برقراری امکان حضور تیم ساندای بانوان ایران، مصوبه در مورد بانوان تغییر پیدا کرد و آنان با همان کلاه و هوگو مبارزه خواهند کرد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!