وداع زودهنگام خدابخش و رجبی

Rate this post

وداع زودهنگام خدابخش و رجبی

روز دوم از رقابتهای بین المللی یونان با کسب دو پیروزی، دو شکست و حذف دو نماینده ایران در وزن هفتم در تالار «آنولیوسیو المپیک» شهر آتن آغاز شد.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، در ادامه این مسابقات صبح دیروز جمعه هشتم اردیبهشت تکواندوکاران دو وزن ششم و هفتم به روی «شی هاپ چانگ» رفتند که از میان سه نماینده ایران، دو تکواندوکار وزن هفتم با شکست از نماینده روسیه وداعی زودهنگامی با جدول مسابقات داشتند.

سعید رجبی در وزن 87- کیلوگرم (وزن هفتم) دور نخست 7 بر 5 نتیجه را به «ولادیسلاو لارین» از روسیه وگذار کرد. این روسی دور دوم هم مهدی خدابخش را 18بر 13 شکست داد و موجبات حذف هر دو نماینده ایران را فراهم آورد. خدابخش قبل از دیدار با حریف روسی، «اوگاز انصر» از ترکیه را 5 بر یک شکست داده بود. «لارین» روسی مدال برنز رقابتهای قهرمانی اروپا و قهرمانی جهان را در کارنامه دارد.

در وزن ۸۰- کیلوگرم پوریا عرفانیان دور نخست «بوگدان گرچکین» از روسیه را 20 بر 18 شکست داد و در ادامه باید با «رائول گارسیا» از اسپانیا مبارزه کند. یکی از تکواندوکاران ترکیه یا روسیه حریف بعدی عرفانیان خواهد بود.

در روز نخست این مسابقات تیم ملی ایران۵ نماینده در دو وزن ۵۸- و ۶۳- کیلوگرم داشت. محمد کاظمی و میرهاشم حسینی موفق به کسب دو مدال طلا شدند، هادی تیران، فرزان عاشورزاده و سروش احمدی هم از دور رقابتها کنار رفتند. عاشورزاده در وزن 63- کیلوگرم بعد از برتری ۲۸ بر ۱۲ مقابل «مهمت پاگلر» از ترکیه، از مبارزه با نماینده رژیم اشغالگر قدس انصراف داد و حذف شد.

این دوره از مسابقات از صبح پنجشنبه هفتم اردیبهشت ماه با حضور ۲۱۶۳ تکواندوکار از ۵۳ کشور در آتن آغاز شده و تا عصر یکشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!