پرسش های متداول

پرسش های متداول

 

1- خبرنامه تک رزم چیست ؟

خبرنامه، ایمیلی از تک رزم است که معمولا یک نوبت در ماه برای مشترکین خبرنامه ارسال میگردد .

در خبرنامه ماهانه تک رزم شما از محصولات جدید ، محصولات پرفروش ، اخبار جدید ، فروش ویژه و مقالات جدید موجود در سایت مطلع خواهید شد ، ما همواره جدید ترین اخبار و فروش ویژه ها را به مشترکین خبرنامه ارسال خواهیم کرد بنابراین اگر میخواهید هیج تخفیف و خبر هیجان انگیزی را از دست ندهید همین حالا به ما بپیوندید .

 

2- چگونه مشترک خبرنامه تک رزم بشوم ؟

برای این کار دو راه دارید :

با ثبت نام در سایت تک رزم شما به طور خودکار یکی از مشترکین خبرنامه خواهید شد .

در صورتیکه در سایت ثبت نام نکرده اید و تنها تمایل دارید خبرنامه های ما را دریافت کنید کافیست در انتهای سایت ، ایمیل خود را ثبت و عضو خبرنامه شوید و یا در صورت عضو بودن و عدم تمایل ، عضویت خود را لغو کنید .

 

3- چگونه می توانم اطلاعات شخصی نظیر ایمیل ، رمز عبور و … را تغییر دهم ؟

بسیار ساده است :

وارد قسمت “حساب کاربری من” شده و اطلاعات خود را ویرایش کنید .

حالا کلید ذخیره تغییرات را بزنید .

 

4- آیا به شهر و منطقه پستی من هم ارسال دارید ؟

در حال حاضر تک رزم به تمام نقاط ایران ارسال دارد .

 

5- چگونه محصولات مورد نظرم را در تک رزم پیدا کنم ؟

برای اینکار چند راه دارید :

 

  • استفاده از دسته بندی محصولات در منو سایت
  • استفاده از لیست علاقه مندی ها که خودتان قبلا محصولات مورد نظرتان را در آن ذخیره کرده اید .
  • استفاده از قسمت جست و جو

 

6- چگونه از کیفیت کالاهای ارائه شده در سایت تک رزم مطمئن باشم ؟

مطمئن باشید که ما سخت کار میکنیم تا بهترین و متمایز ترین خدمات و با کیفیت ترین محصولات را ارائه کنیم . همه محصولات موجود در سایت از بین بهترین برند ها با مناسب ترین قیمت گلچین شده اند . برای اطمینان مشتریان محترم این امکان نیز در نظر گرفته شده است که در صورت عدم رضایت از کیفیت محصول و ارائه دلیل ، محصولات تا 72 ساعت ضمانت تعویض خواهند داشت .

 

7- اگر کالایی که من سفارش داده ام موجودی نداشته باشد چه اتفاقی میافتد ؟

تیم انبار داری تک رزم همواره دقت خواهد داشت که موجودی درستی از محصولات را ارائه دهد با این حال ممکن است در مواقع نادری این اتفاق بیفتد که از واحد پشتیبانی با شما تماس گرفته خواهد شد و یکی از دو پیشنهاد تعویض کالای خریداری شده با مورد مشابه و یا عودت هزینه کالا به شما ، طبق خواسته شما انجام خواهد شد . با این حال اگر در مورد یک کالا خاص درخواست اطمینان از موجودی دارید نگران نباشید ، کافیست با ما تماس بگیرید (02166456065) تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند فراموش نکنید که ما از شنیدن صدای شما خوشحال خواهیم شد .

 

8- هزینه ارسال سفارش بر عهده من است ؟

هزینه ارسال درب منزل محاسبه و به عهده ” مشتری ” می باشد . برای شهر تهران ارسال توسط پیک و طبق تعرفه موسسات حمل و نقل میباشد و برای شهرستانها بسته به نوع و وزن محصول توسط موسسات حمل و نقل یا پست یا تیپاکس ارسال و طبق تعرفه همان شرکت از خریدار دریافت میگردد.

 

9- ساعت ارسال سفارشات با پیک تک رزم چه زمانی است ؟ (ویژه تهران)

معمولا ساعت ارسال با پیک تک رزم از ساعت 12 ظهر به بعد است و قبل از ارسال سفارش توسط مسولین واحد حمل سفارش با مشتریان محدوده زمانی ارسال کالا هماهنگ میشود ، بنابراین در صورت امکان آدرس خود را بگونه ای اعلام کنید که در بازه زمانی ذکر شده برای تحویل مشکلی نداشته باشید ولی اگر هم محدودیت زمانی دارید نگران نباشید کافیست برای همکاران ما در قسمت ثبت سفارش یادداشت بگذارید و محدودیت خود را اعلام کنید تا این مورد درنظر گرفته شود .

همچنین در روش ارسال اکسپرس می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به کالا خود دسترسی پیدا کنید . این روش ویژه شهر تهران می باشد .

 

10- مدت زمان انتظار و روش ارسال کالا برای سفارشات شهرستان به چه صورت است ؟

بر اساس مسافت شهر مقصد بین 3 تا 5 روز کاری از طریق تیپاکس ، پست و موسسات حمل و نقل

همچنین در صورت نیاز فوری در بعضی موارد می توان همان روز از طریق پایانه اتوبوسرانی سفارش را ارسال نمود ، در این روش با هماهنگی مشتری  و برآورد هزینه ، کالا ارسال خواهد شد .

 

11- آیا در مورد زمان تحویل سفارش با من هماهنگی صورت میگیرد یا خیر ؟

  • اگر سفارش شما با پیک تک رزم حمل شده است ( ویژه تهران )

با توجه به اینکه همکاران ما در واحد حمل پیش از ارسال با شما هماهنگی لازم را انجام میدهند خواهشمند است در صورت هر گونه محدودیت اعم از محدودیت زمانی و یا تغییر در روز ارسال ، موضوع را با ما در میان بگذارید . در حقیقت پس از هماهنگی تلفنی از نظر اخلاقی مشتری موظف است در آدرس ارائه شده و در ساعت هماهنگ شده حضور داشته باشد .

  • اگر سفارش شما از طریق تیپاکس و باربری حمل شده است

در این روش نیز مامور ارسال قبل مراجعه از طریق تماس تلفنی زمان آن را هماهنگ می کند .

 

12- در صورت مغایرت کالای سفارش داده شده با کالای دریافت شده چه باید کرد ؟

همه تلاش ما در تک رزم ارائه خدماتی شایسته اعتماد شماست ، کنترل شدیدی بر روی کالاهای ارسالی صورت میگیرد ولی اگر به هر دلیلی سفارشات ارسالی برای شما با سفارش ثبت شده در سایت متفاوت بود ، از روش های زیر استفاده نمایید :

 

  • اگر سفارشتان را از پیک تک رزم تحویل میگیرید ( ویژه تهران )

هنگام تحویل کالا از پیک تک رزم سفارشات خود را چک نمایید و در صورت مغایرت کالا یا کالا های مورد نظر را تحویل نگیرید ولی در صورتیکه پس از رفتن پیک ما متوجه این موضوع شدید تا 48 ساعت زمان دارید تا موضوع را به اطلاع همکاران ما برسانید تا موضوع را پیگیری و مشکل شما را مرتفع سازند .در صورتیکه نیاز به تعویض کالا باشد، بین 2 تا 5 روز بدون دریافت هیچ وجهی موظف به تعویض کالا هستیم. ولی در صورتیکه نیاز به تعویض کالا بصورت سریع و در همان روز داشته باشید، با قبول پرداخت هزینه پیک، در همان روز کاری تعویض کالا انجام خواهد شد.

 

 

  • اگر سفارشتان را از تیپاکس تحویل میگیرید

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت در کالاهای ارسالی بلافاصله موضوع را از طریق ایمیل (info@takrazm.com) یا تلفنی (02166456065) با ما در میان بگذارید . در صورتیکه کالای ارسال شده برای شما با سفارشتان مغایرت داشته باشد همکاران ما شما را راهنمایی خواهند کرد ، سفارشات را با هزینه تک رزم به دفتر ما باز گردانده و محصولات مورد نظرتان را دریافت خواهید کرد .

 

13- آیا می توانم کالایی را که خریداری کرده ام مرجوع یا تعویض کنم ؟

در صورتی که کالای دریافتی شما از پیک تک رزم دارای نقصی باشد ، نظیر مخدوش بودن کالا ، عدم مطابقت با سفارش ثبت شده شما در سایت و … که قابل استفاده نباشد و پیش از ارسال نیز از طریق همکاران ما در تک رزم به اطلاع شما نرسیده باشد ، شما میتوانید کالای مذکور را از پیک تحویل نگیرید و همان جا کالا را عودت دهید . در صورتیکه پس از تحویل متوجه عیوب ذکر شده بشوید تا 72 ساعت فرصت دارید که ما را از موضوع آگاه کنید تا برای تعویض کالای مورد نظرتان اقدام نماییم .در صورتیکه نیاز به تعویض کالا باشد، بین 2 تا 5 روز بدون دریافت هیچ وجهی موظف به تعویض کالا هستیم. ولی در صورتیکه نیاز به تعویض کالا بصورت سریع و در همان روز داشته باشید، با قبول پرداخت هزینه پیک، در همان روز کاری تعویض کالا انجام خواهد شد.

 

 

14- من در مشاهده سایت مشکل دارم ، چه کاری باید انجام دهم ؟

ابتدا امتحان کنید که آیا تنها در مشاهده سایت تک رزم مشکل دارید ؟ اگر در مشاهده سایر سایت ها هم مشکل دارید لازم است با مرکز خدمات اینترنتی تان تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند .

برای مشاهده سایت تک رزم بهتر است از یکی از سه مرورگر زیر استفاده نمایید که بهترین پشتیبانی از سایت ما را خواهند داشت :

    دانلود    Google Chrome

دانلود       Mozila Firefox

دانلود   Internet Explorer

در صورتیکه باز هم در مشاهده سایت مشکل داشتید میتوانید با واحد پشتیبانی مشتریان (02166456065) تماس گرفته یا به ما ایمیل (info@takrazm.com) بزنید .

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!