پومسه‌روهای ایران با کسب ۱۴ مدال به مقام هشتم جهان رسیدند

Rate this post

پومسه‌روهای ایران با کسب ۱۴ مدال به مقام هشتم جهان رسیدند

پرونده دهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان درحالی با کسب ۱۴ مدال طلا، نقره و برنز بسته شد که در مجموع رده بندی تیم اعزامی کشورمان جایی در بین تیم های برتر نداشت.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، این دوره از مسابقات پنجشنبه گذشته با حضور ۷۶۲ تکواندوکار از ۵۲ کشور جهان به میزبانی پرو در شهر لیما آغاز شده بود با قهرمانی کره جنوبی به پایان رسید. تیم های ترکیه، آمریکا و چین هم عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند.

تیم ملی پومسه کشورمان در مجوع زنان و مردان با بدست آوردن ۲ مدال طلا، ۳ نقره و ۹ برنز مقام هشتم جهانی را بدست آورد. پومسه روهای ایران در نهمین دوره این رقابتها سال ۲۰۱۴ غیبت داشتند. هشتمین دوره را نیز با عنوان چهارمی پشت سرگذاشتند. این تیم ۲۰۱۲ نایب قهرمان جهان شد.

برای تیم کشورمان در این دوره از مسابقات آتوسا فرهمند و تیمی بانوان (آتوسا فرهمند، سونا رزاقی و فریبا نظم ده) دو مدال طلا، سپهر عبدی، علی سلمانی و تیمی دو نفره، سه مدال نقره، تیمی دونفره کمتر از ۱۸ سال، تیمی سه نفره (مرجان سلحشوری، مهسا صادقی و فاطمه قاسمی)، تیمی مردان(محمد جواد خیری،‌علی نادعلی و کوروش بختیار)، مهدی جمالی، مرجان سلحشوری، قربان دلشاد، تیم نوجوانان زیر ۱۳ سال(حمیدرضا حاتمی، علی سهرابی و امیررضا مهربان) و تیمی بالای ۳۱ سال مردان(محمدتقی حاتمی، علی سلمانی و مهدی صمدیان تبار) ۹ مدال برنز کسب کردند.

دهمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی جهان به مدت چهار روز در شهر لیما برگزار شد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!