چگونه از تمرین خود لذت ببرید

Rate this post

چگونه از تمرین خود لذت ببرید

بر اساس تحقیقات فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم، ورزش کردن برای سلامت کلی شما بسیار مهم است. همچنین ورزش می تواند به مدیریت و بهبود بیماری های مزمن، کاهش وزن و بهبود خلق و خوی شما کمک بسیاری کند. اما پیدا کردن انگیزه برای ورزش منظم ممکن است برای عده ای کاری دشوار به نظر برسد. عشق به ورزش در طی یادگیری بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند که در طول زمان انگیزه تان محفوظ بماند.
ارتباط بین انگیزه و تمرین یکی از مواردی است که برای مدت زمانی طولانی مورد مطالعه قرار گرفته است و نتایج اغلب مشابهی بدست آمده است. برای اینکه واقعا ورزش را دوست داشته باشید باید تمرکز خود را از محصول یا نتیجه تمرین تغییر دهید و یاد بگیرید که آن را به خاطر خودتان دوست داشته باشید. تغییر نحوه تمرین و چگونگی تمرین ممکن است به شما کمک کند تا از آن لذت ببرید و یا شاید حتی عاشق آن شوید.

ورزشی را انتخاب کنید که از انجام دادن آن لذت می برید

بسیاری از مردم خود بخود فکر می کنند که ورزش کاری خسته کننده، غیر جذاب بوده و انجام دادن آن لذت بخش نیست. انجام فعالیت هایی که واقعا از انجام دادن آنها لذت می برید می تواند به شما کمک کند تا تمرینات تان را دوست داشته باشید.

– به منافع خود توجه داشته باشید و فعالیت های بدنی را که با آنها منطبق است پیدا کنید. آیا دوست دارید خارج از منزل تمرین کنید؟ پیاده روی، دویدن در پارک، غواصی، شنا، تنیس یا قایقرانی را امتحان کنید. آیا از اینکه با دیگران تمرنی کنید لذت می برید؟ سعی کنید به کلاس هایی مانند زومبا، فوتبال، والیبال و بسکتبال بروید. اگر تمرینات آرام تر را ترجیح می دهید به کلاس یوگا، پیلاتس یا تای چی بروید.

آهسته ادامه دهید

اگر کاری سریع و سریعتر انجام شود لذت بخش نیست، سعی کنید فعالیت هایی را انتخاب کنید که از نظر شدت سرعت کمتری دارند.
– پیاده روی یکی از قدیمی ترین ورزشها است. این ورزش باعث سوزاندن کالری شده، ضربان قلب را افزایش داده و دارای بسیاری از مزایای سلامتی دیگر نیز می باشد. اگر دوست ندارید به بیرون از خانه بروید می توانید این کار را بر روی تردمیل انجام دهید.

تمرینات سرگرم کننده را انتخاب کنید

گاهی اوقات فعالیت های بدنی می توانند کمی ناخوشایند یا خسته کننده باشند به همین جهت بهتر از تمریناتی را انجام دهید که از انجام دادن آنها احساس رضایت داشته باشید.
– هنگام تمرین به کتاب های صوتی یا پادکست گوش کنید. اینکار می تواند خستگی را از یادتان ببرد.
– اگر می توانید در حالیکه تمرین می کنید یک کتاب یا مجله خوب را در حال تمرین کردن بخوانید.
– اگر تمایل دارید می توانید تمرین را با یک دوست انجام دهید تا حس بهتری داشته باشید.

در آن تغییر ایجاد کنید

هر روز یک بار و چند بار در هفته تمرینات را انجام دهید. داشتن روالی متنوع و جالب می تواند باعث شود تا از انجام تمرینات لذت ببرید.
– چندین نوع از تمرینات را به صورت روزانی و هفتگی انجام داده و هر هفته جای آنها را با هم عوض کنید.

مزایای ورزش خود را بنویسید

مزایای زیادی برای ثابت قدم ماندن در ورزش وجود دارد. نوشتن آنها و بازبینی آنها به صورت روزانه و هفتگی ممکن است به شما کمک کند تا عاشق تمرینات ذهنی ، روحی و جسمانی شوید. ورزش می تواند اثرات عمیقی بر سلامت کلی شما داشته باشد. ازجمله ای مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– تناسب اندام
– کاهش قند خون
– بهبود کلسترول و تری گلیسیرید
– کاهش فشار خون همراه با تقویت قلب
علاوه بر این، ورزش منظم باعث بهبود خلق و خوی شما شده، تمرکزتان را بیشتر کرده و انرژی تان را افزایش می دهد.

حتما استراحت کنید

گاهی اوقات برای عشق ورزیدن به ورزش شما واقعا نیاز به استراحت دارید. این کار می تواند بدن و ذهن تان را شاداب تر کرده و آماده یک روال جدید شوید.

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!