کاراته به دنبال سومین کرسی جهانی

Rate this post

کاراته به دنبال سومین کرسی جهانی

فدراسیون کاراته که در دو سال گذشته موفق به کسب دو کرسی بین المللی شده، در تلاش برای کسب سومین جایگاه جهانی است.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، بعد از حضور فرجی در راس فدراسیون کاراته روابط دیپلماتیک کاراته ایران نیز با تغییرات گسترده‌ای همراه بود و رایزنی برای کسب کرسی های بین المللی از راه اصولی و درست آن از سر گر فته شد.

عضویت مسعود رهنما در کمیته فنی و نشستن جواد سلیمی روی صندلی شورای داوران فدراسیون جهانی دستاورد همین روش منطقی بود. البته نباید از نقش تاثیرگذار روابط خوب برخی مردان تاثیرگذار کاراته با جامعه بین الملل در کسب این دو کرسی که دومی آن اهمیت فوق العاده ای برای کاراته ایران داشت، به سادگی گذشت.

این روزها شنیده می شود که فدراسیون کاراته در تلاش است تا یک کرسی نیز در کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی بدست آورد. در همین رابطه نیز قدم هایی برداشته و رایزنی با عوامل مهم در این زمینه آغاز شده است.

در همین رابطه جاسم ویشگاهی به فرانسه سفر خواهد کرد تا در حاشیه برگزاری رقابتهای کاراته وان پاریس، با «بنی تلدو» رئیس کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی دیدار و گفتگو نماید.

رئیس کمیته قهرمانان فدراسیون کاراته در این رابطه گفت: فدراسیون کاراته تلاش ستودنی را در بخش بین الملل در یک سال گذشته داشته و در ادامه این روند رایزنی هایی برای عضویت در کمیسیون ورزشکاران WKF نیز مدتی است که آغاز شده است. ضمن اینکه از برخی دوستان که در این زمینه می توانند کمک هایی داشته باشند نیز دعوت کردیم ما را یاری کنند.

ویشگاهی در مورد سفر به پاریس هم گفت: در پاریس قرار است در این زمینه با «بنی تلدو» جلسه مهمی را داشته باشم. کاراته ایران از دیرباز قهرمانان صاحب نامی را به کارات دنیا معرفی کرده است و وقت آن رسیده که یک نماینده در کمیسیون ورزشکاران داشته باشد.

وی افزود: اگر بتوانیم کنسول کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی را کسب کنیم، کار بزرگی برای کاراته ایران انجام داده ایم، ایران چند سالی است که در سطح اول کاراته دنیا افتخارات زیادی کسب کرده و به عنوان یکی از مدعیان جهانی جایگاه خود را تثبیت کرده است و در همین راستا باید در تصمیمات مهم بین المللی نقش مهمی داشته باشد.

رئیس کمیته قهرمانان در پایان با اشاره به بازگشت کار در شرکت نفت افزود: مدتی است در پخش فرآورده های نفتی گیلان مشغول به کار شده و جا دارد از علی اصغرعباسی مدیرکل پخش، تشکر و قدردانی کنم که با حمایت و پشتیبانی خود باعث دلگرمی شده و می توانم برنامه هایم در کاراته را نیز به سرانجام می رسانم.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!