کسب سه برنز برای موی‌تای ایران

Rate this post

کسب سه برنز برای موی‌تای ایران

در پایان سومین روز رقابت‌های موی‌تای بازی‌های داخل سالن آسیا نمایندگان ایران سه مدال برنز کسب کرده و پنج مدال نقره را قطعی کردند.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، سومین روز مسابقه‌های موی‌تای بازی‌های داخل سالن ترکمنستان از صبح امروز پیگیری شد. تیم ملی موی‌تای ایران نیز امروز با هشت نماینده در بخش مردان و زنان به مصاف رقبای خود رفت. در پایان مبارزات امروز از هشت نماینده ایران سه موی‌تای کار به مدال برنز رسیدن و پنج نماینده دیگر تیم ملی به مرحله فینال صعود کردند تا پنج مدال نقره را برای موی‌تای ایران قطعی کنند.

از صبح امروز، علی زرینفر نماینده وزن منفی ۶۰ کیلوگرم ایران امروز را با برد شیرین مقابل نماینده میزبان(ترکمنستان) برای موی‌تای کاران آغاز کرد و اولین فینالیست ایران نام گرفت. در دومین دیدار نمایندگان ایران در وزن منهای ۵۱ کیلوگرم زنان، فاطمه یاوری در مقابل سلبی چوباکف از ترکمنستان پیروز شد. سعیده غفاری در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم زنان، مقابل انجان از ترکمنستان پیروز شد، کیوان سلیمانی با پیروزی مقابل نماینده عراق جواز ورود به رقابت نهایی دسته منفی ٧۵ کیلوگرم مردان را کسب کرد و در پایان هاشم بیگی در همان راند اول نماینده ترکمنستان را ناک‌اوت کرد و فینالیست دسته منفی٨١ کیلوگرم شد.

به این ترتیب پنج مدال نقره برای نمایندگان موی‌تای ایران قطعی شده است و از صبح فردا پنج موی‌تای کار ایران برای کسب مدال طلا با حریفان خود به رقابت در مرحله فینال می‌پردازند.

اما رضا احمد نژاد در دسته منفی ۶٧ کیلوگرم مردان، زهرا بوربور اژدری در وزن منفی ۶٣.۵ کیلوگرم زنان و امیرحسین کمره‌ای در وزن منفی ۵۴ کیلوگرم به مدال برنز رقابت‌های موی‌تای بازی‌های داخل سالن آسیا رسیدند.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!