گنج زاده به دیدار نهایی راه یافت/چهار مدال در انتظار ایرانی ها

Rate this post

گنج زاده به دیدار نهایی راه یافت/چهار مدال در انتظار ایرانی ها

دارنده مدال طلای رقابتهای جهانی با شکست همه رقبا به دیدار نهایی کاراته وان فرانسه راه پیدا کرد تا در روز پایانی این رقابتها چهار عضو تیم دانشگاه آزاد برای کسب مدال به روی تاتامی بروند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، مرحله نخست لیگ جهانی کاراته با حضور ۱۲۴۳ کاراته کا از ۷۸ کشور در پاریس جریان دارد که در روز دوم این مسابقات بعد از صعود طراوت خاکسار به دیدار نهایی، سجاد گنج زاده دومین نماینده ایران هم با شکست همه رقبا راهی دیدار نهایی شد. دو عضو دیگر تیم کشورمان نیز به دیدار راه بندی راه پیدا کردند.

گنج زاده که نزدیک به دو ماه قبل در رقابتهای قهرمانی جهان موفق به کسب مدال طلا  شده بود، در این رقابتها نیز با اقتدار ظاهر شد و همه رقبا را یکی بعد از دیگری شکست داد. وی کار خود را روی تاتامی پهن شده در پاریس با برتری ۹ بر صفر مقابل ایتالیا آغاز کرد و سپس ۵برصفر نماینده رومانی را از یش برداشت.

این کاراته کای کشورمان در سومین دیدار حریفی از روسیه را ۴ بر صفر شکست داد در مرحله یک هشتم نهایی هم «انیس ارکان» ترکیه را بعد از تساوی ۲ بر ۲ با رای داوران از پیش رو برداشت. گنج زاده در فینال رقابتهای جهانی ۲۰۱۴ مونیخ نیز این ترکیه را شکست داده بود.

گنج زاده در مرحله یک چهارم کاراته کایی دیگری از ترکیه را ۲ بر صفر شکست داد و در مرحله نیمه نهایی هم برابر سامان حیدری دیگر نماینده کشورمان ۵ بر۲ صاحب برتری شد و به دیدار نهایی راه پیدا کرد. نماینده کشورمان برای کسب مدال طلا به دیدار حریفی از هلند خواهد رفت.

اما در وزن ۸۴- کیلوگرم مردان، ذبیح اله پورشیب با پیروزی مقابل نمایندگان عربستان (۵-صفر)، آلمان (۷-صفر)، قزاقستان (یک-صفر) و فرانسه (۱۰-یک) به مرحله یک هشتم نهایی رسید.وی در این مرحله پس از تساوی ۲-۲ مقابل دیگر نماینده فرانسه بعنوان فرد پیروز اعلام شد تا به نیمه نهایی راه پیدا کند. اما در این مرحله ۵-۲ به «آراگا»ی ژاپنی باخت تا در جدول شانس مجدد برای نشان برنز تلاش کند. پورشیب برای نشان برنز «گوگیتا»ی گرجستانی می‌رود.

فردا یکشنبه دهم بهمن ماه در روز پایانی این مسابقات طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم زنان و سجاد گنح زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم مردان برای کسب مدال طلا به ترتیب به مصاف رقبایی از اسکاتلند و هلند می روند. سامان حیدری در وزن ۸۴+ کیلوگرم برای کسب مدال برنز در دیدار رده بندی نماینده ترکیه را پیش رو دارد و ذبیح الله پورشیب هم در دیدار رده بندی به دیدار کاراته کای گرجستانی می رود. نکته مهم اینکه هر چهار کاراته کای ایران که برای کسب مدال مبارزه می کنند عضو تیم دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته هستند.

علی اصغر آسیابری، احسان حیدری، ابراهیم حسن بیگی، بونس ناصری، هادی عرب و حمیده عباسعلی دیگر نمایندگان کشور در مبارزات امروز بودند که موفق به کسب مدال نشدند.

این دوره از رقابتها که روز جمعه در پاریس آغاز شده ، عصر فردا یکشنبه به پایان می رسد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!