یعقوبی به نشان برنز دست یافت

Rate this post

یعقوبی به نشان برنز دست یافت

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، در ادامه مبارزات روز نخست این مسابقات که با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۵۸ کشور به میزبان روسیه در مسکو جریان دارد، تیم کشورمان سه نماینده در اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم داشت که تنها ابوالفضل یعقوبی موفق به کسب مدال برنز شد.

یعقوبی در وزن ۶۸-کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس«ولادیمیر دالاکلیو» از بلغارستان را ۱۴ بر ۱۳شکست داد. وی سپس با برتری ۲۱ بر ۴ برابر «برسیک» از کرواسی به نیمه نهایی صعود کرد. یعقوبی در این مرحله و مبارزه با «الکسی دنیسنکو» از روسیه در پایان سه راند مبارزه ۱۲ بر ۱۲ مساوی کرد و در وقت چهارم و امتیاز طلایی بازنده شد و برنز گرفت.

سروش احمدی دیگر نماینده ایران در این وزن، پس از برتری ۱۵ بر۵ مقابل «چمالیدیس» از یونان» نتیجه را ۱۶ بر۱۴ به «دنیسنکو» نایب قهرمان المپیک از روسیه واگذار کرد و حذف شد.

سجاد مردانی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم پس از یک دور استراحت، در نخستین دیدار رو در روی «اُلگ کوزنتسوف» روس دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا ۲۰۱۸ و ۱۵ مدال تورنمنت‌های مختلف قرار گرفت و نتیجه را ۱۸ بر ۹ واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در ادامه این مسابقات فردا شنبه آرمین هادی پور و محمد کاظمی به دیدار رقبای خود می روند.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!