۴ مدال ایران در رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو قطعی شد

Rate this post

۴ مدال ایران در رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو قطعی شد

چهار بوکسور کشورمان با راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری تسنیم، دومین روز از تورنمنت بوکس جاده ابریشم (چهارشنبه) برگزار شد و پنج بوکسور کشورمان روی رینگ رفتند.

سید شاهین موسوی در 75 کیلوگرم با یک نمایش فوق العاده از سد بوکسور اوکراینی که هدایت آن را ولادمیر وینکوف سرمربی سابق تیم ملی ایران بر عهده داشت، گذشت و به جمع چهار نفر برتر راه یافت.

در به اضافه 91 کیلوگرم ایمان رمضانپور مشتزن 21 ساله ایران در سه راند پیاپی از سد بوکسورآذربایجانی گذشت و راهی مرحله نیمه پایانی شد.

اما سجاد محمدپور بوکسور 52 کیلوگرم در یک دیدار جنجالی با رای عجیب و غیر منتظره داور بازنده اعلام شد تا شانس کسب پنجمین مدال از ایران گرفته شود.

دانا اسماعیل زاده و سجاد کاظم زاده نیز در مبارزه با مشتزنان تیم ازبکستان علی رغم عملکرد قابل تقدیر، شکست خورده و از دور رقابت ها کنار رفتند.

بدین ترتیب فردا و در مرحله نیمه نهایی این رقابتها تیم ایران چهار نماینده خواهد داشت.

امید احمدی صفا در 49 کیلوگرم با یاندوش نسسیپیان از قزاقستان مبارزه میکند.شاهین موسوی در 75 کیلوگرم با خیدایات موسایف از کشور میزبان به رقابت میپردازد. در 91 کیلوگرم سالار غلامی با آرتم یوسیگ از اوکراین بازی میکند و در سنگین وزن ایمان رمضانپور رو در روی تویبایف قزاقستانی قرار میگیرد.

این چهار بوکسور با صعود به جمع چهار نفر برتر مدال برنز خود را قطعی کرده و برای راهیابی به دیدار پایانی تلاش خواهند کرد.

امید احمدی صفا (49 کیلوگرم)، سجاد محمدپور (52 کیلوگرم)، راغب البوشوکه (60 کیلوگرم)، دانا اسماعیل زاده (64 کیلوگرم)، سجاد کاظم زاده (69 کیلوگرم)، شاهین موسوی (75 کیلوگرم)، سالار غلامی (91 کیلوگرم) و ایمان رمضان پور (+91 کیلوگرم) اعضای تیم بوکس کشورمان در این رقابت ها هستند.

باربارو فرناندز خیمنز (سرمربی) و علی مظاهری (مربی) به عنوان کادر فنی این تیم را همراهی میکنند.

تورنمنت جاده ابریشم تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!