حمزه مرادیان موفق به کسب اولین مدال طلای ایران و آسیا ساواته شد

Rate this post

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، با اضافه شدن دو مدال طلا و سه برنز کسب شده توسط تیم‌ملی ساواته ایران به مجموع مدال های کسب شده کاروان ایران در مسابقات جهانی هنرهای رزمی مسترشیپ، رتبه کلی کاروان ایران پانزده پله ارتقاء یافت.

در پایان مسابقات جهانی هنرهای رزمی مسترشیپ در کره جنوبی، تیم‌ملی ساواته ایران با کسب پنج مدال طلا و برنز از شش فرصت ممکن، نه تنها عنوان پر افتخارترین تیم اعزامی ایران را از آن‌خود کرد، بلکه برای نخستین بار در بخش مسابقات جهانی استایل آسوت، یک ورزشکار ایرانی و نماینده قاره آسیا، موفق به شکست حریف فرانسوی و کسب نشان طلا شد.
در این رقابت ها تیم ملی ساواته ایران در مسابقه فینال وزن ۶۵- کیلوگرم توسط حمزه مرادیان کاپیتان تیم‌ملی موفق به شکست حریف فرانسوی و کسب نشان طلای این وزن شد. وی تا قبل از فینال حریفانی از چین، کره و ژاپن را مغلوب کرد.
در وزن ۶۰- کیلوگرم بهزاد تقی زاده با غلبه بر حریفانی از ژاپن، افغانستان، کره و پرو دومین‌نشان طلای ساواته ایران را کسب کرد.
احسان فسنقری(۷۵-)، محمدرضا ولی زاده(۸۵-) و فرزانه حیدری مهیاری(۶۰-) سه مدال برنز برای ساواته ایران بدست آوردند، میلاد خواجوند عابدینی(۷۵-) نیز به دلیل مصدومیت از رقابت ها بازماند.

پیش از این در جدول رده بندی، یک مدال طلای تیمی تکواندو و دو برنز در موی تای و کاتای جودو و رتبه ۲۶ برای ایران در جدول رده بندی کلی این رقابت ها ثبت شده بود که مدال های ساواته این رتبه را به یازدهم ارتقاء داد.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!