میرهاشم حسینی رکورد ۱۰ ساله را شکست

Rate this post

به گزارش فروشگاه اینترنتی رزمی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، «دای هون لی» فوق ستاره ۲۷ ساله تکواندو کره جنوبی در طول ۱۰ سال گذشته که از رده نوجوانان در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی شرکت کرده، تا پیش از رقابتهای گرندپری ایتالیا هیچگاه به تکواندوکاران ایرانی نتیجه را واگذار نکرده بود.

در طول این سال‌ها نمایندگان کشورمان ۱۱ بار مقابل این تکواندوکار که مدتی قبل جشن عروسی خود را برپا کرده به میدان رفته اند که حاصل آن ۱۰ شکست و تنها یک پیروزی بوده است. رضا نادریان، محمد خمسه، بهنام اسبقی دو بار، علیرضا نصر، ابوالفضل یعقوبی دو بار و امیرمحمد بخشی نتیجه را در رقابتهای مختلف به «لی» واگذار کرده بودند.

اما دیدار بامداد دوشنبه در شهر رم سومین مبارزه میرهاشم حسینی و «دای هون لی» بود. این دو ابتدا در مبارزه نهایی رقابتهای گرندپری «تائویان» به مصاف هم رفتند که رقیب کره‌ای ۱۳ بر ۹ برنده از میدان خارج شد و سپس در دیدار نهایی رقابتهای گرندپری منچستر میرهاشم به دلیل آسیب دیدگی راند دوم، مبارزه را ادامه نداد.

اما در سومین مبارزه و سومین فینال میان این دو تکواندو، تکواندوکار شایسته کشورمان موفق شد طلسم ۱۰ ساله مبارزه ایرانی‌ها مقابل این اعجوبه را شکسته و رقیب پرقدرت خود را شکست دهد. میرهاشم به دلیل صادر نشدن روادید حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست داده بود.

«لی» نفر یک رنکینگ جهانی، دارنده سه طلا و یک برنز قهرمانی جهان، ۹ طلا، یک نقره و یک برنز رقابتهای گرندپری، سه طلای بازی‌های آسیایی، دو طلای قهرمانی آسیا، یک طلا و یک نقره رقابتهای گرنداسلم را در کارنامه دارد.

این کره این در ۱۰ سال گذشته در ۳۷ تورنمنت از جمله المپیک، جهانی، آسیایی، گرنداسلم، گرندپری و رقابتهای بین المللی حضور داشته و در ۱۳۶ مبارزه حضور داشته که حاصل آن ۱۲۴ پیروزی و تنها ۱۲ باخت بوده است. «الکساندر دنیسنکو» روسی با کسب ۴ پیروزی، بیشترین موفقیت را برابر وی داشته است.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!