حریفان ووشوکاران ایران در جام جهانی چین مشخص شدند

Rate this post

حریفان ووشوکاران ایران در جام جهانی چین مشخص شدند

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری مهر، رقابت های جام جهانی ساندا طی روزهای شنبه و یکشنبه (پنجم و ششم آبان ماه) به میزبانی چین و در شهر «هانژو» برگزار خواهد شد. در این رقابت ها تیم ایران با هشت ووشوکار به مصاف حریفان می رود.

مراسم وزن کشی و قرعه کشی این رویداد، صبح امروز جمعه برگزار شد و ووشوکاران کشورمان با حریفان خود آشنا شدند. برهمین اساس در بخش بانوان و در وزن ۵۲ کیلوگرم الهه منصوریان در گام نخست با نماینده برزیل رقابت خواهد کرد و سپس با ووشوکار الجزایری روبرو می شود.

شهربانو منصوریان در وزن ۶۵ کیلوگرم ابتدا با الجزایر و در ادامه با هند مبارزه خواهد کرد. در وزن ۷۵ کیلوگرم فریناز نذیری که نخستین تجربه ملی خود را پشت سرمی گذارد، ابتدا به مصاف نماینده روسیه می رود و در صورت پیروزی با برنده هند و مصر روبرو می شود.

در بخش مردان و در وزن ۷۰ کیلوگرم محسن محمدسیفی ملی پوش پرافتخار ایران، کار خود را با حریفی از الجزایر آغاز می کند و سپس با نماینده مصر مبارزه خواهد کرد. یوسف صبری در وزن ۷۵ کیلوگرم با نماینده لبنان روبرو می شود و در ادامه با حریفی از ماکائو رقابت می کند.

در وزن ۸۵ کیلوگرم معین تقوی با رقیبی از فرانسه رقابت خواهد کرد و در صوت پیروزی به مصاف برنده پیکار ورزشکاران بلاروس و مصر می رود. میلاد عارفی مقام هم در وزن ۹۰ کیلوگرم ابتدا با سانداکاری از هند و سپس با رقیبی از مصر مبارزه می کند. در وزن به اضافه ۹۰ کیلوگرم نیز حمیدرضا قلی پور در گام نخست با حریف قدرتمندی از چین و در ادامه با نماینده مصر رقابت می کند.

جام جهانی ساندا هر دو سال یکبار بین مدال آوران رقابتهای قهرمانی جهان برگزار می شود.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!