روزبهانی: دروغگویی بزرگترین مشکل بوکس است

Rate this post

ملی‌پوش بوکس ایران گفت: تا آنجایی هم که من میدانم مربی مد نظر فدراسیون ایران و آقای ثوری رزومه خوبی ندارد و از کشورهای هند وکره او را بیرون انداخته‌اند.

به گزارش فروشگاه ورزشی تک رزم به نقل از خبرگزاری ایسنا، عصر امروز (یکشنبه) احسان روزبهانی بوکسور المپیکی ایران پس از عقد نخستین قرارداد شخصی خود با حامی مالی جدیدش گفت: برای اولین بار است که من نخستین قرارداد شخصی خود با شرکت‌های داخلی را بسته‌ام و از آقای تقوی تشکر می‌کنم که قرار است تا المپیک حامی بنده باشند و به همین منظور قول داده‌ام مدال جهانی و سپس سهمیه المپیک را برای کشورم کسب کنم.

او در مورد شرایط فعلی خود نیز گفت: قبل از بازی‌های آسیایی به اردوی تیم ملی آمدم و قرار شد در جام مکران در وزن ۹۱ کیلوگرم مسابقه دهم که در آنجا به داور ایرانی باختم. داوران خارجی به من رأی داده بودند اما داور ایرانی به حریفم رأی داد. پس از آن در مسابقات قهرمانی آسیا قرار بود در وزن ۸۱ کیلوگرم باشم که کادر فنی تصمیم گرفت در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکنم تا جوان ترها را برای کسب سهمیه اعزام کنند و من نیز از تصمیم خوشحال شده و به تصمیم سرمربی تیم احترام گذاشتم. به تازگی هم تصمیم گرفته‌ام تمرینات جدی‌ام را برای کسب سهمیه المپیک و مدال مسابقات جهان پیگیری کنم و خوشبختانه شرکت راک دارو به عنوان اسپانسر بنده حمایت‌های لازم را برای فراهم‌کردن حریف تمرینی و اردوهای برون مرزی از بنده انجام می‌دهند.

او در مورد شانسش برای کسب سهمیه المپیک گفت: خوشبختانه قانون این دوره از مسابقات جهانی هم مثل سال ۲۰۱۱ است و اگر بتوانم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنم به سهمیه المپیک دست پیدا می‌کنم. با توجه به وضعیت خوبی هم که در تمریناتم دارم شانس خوبی را برای کسب مدال جهانی و سهمیه المپیک برای خود می‌بینم.

بوکسور المپیکی تیم ملی درباره نتایج تیم ملی در رقابت‌های آسیایی نیز گفت: از نظر من نتیجه تیم جوان بوکس خوب بود، علاوه بر اینکه حق خوری‌هایی هم صورت گرفت. به هر حال این نفرات نزدیک به ۱۰ سال از من کوچک‌تر هستند و نیاز به تجربه دارند. نمی‌شد از آن‌ها انتظار زیادی برای کسب مدال داشت. اگر از این تیم جوان حمایت کنند در آسیایی بعدی می‌توانیم مدال بیاوریم. من به فدراسیون گفتم که تغییر کادر فنی در خال حاضر کار اشتباهی است و دودش به چشم بوکس ایران می‌رود. قرار است مربی خارجی بیاورند اما الان زمان کافی وجود ندارد. آن هم مربی قزاق که الان به دلیل وجود ازبک‌ها در رأس بوکس جهان کار برای بوکسورهای ما را سخت‌تر می‌کند چرا که قزاق‌ها و ازبک‌ها دل خوشی از یکدیگر ندارند. تا آنجایی هم که من میدانم مربی مد نظر فدراسیون ایران و آقای ثوری رزومه خوبی ندارد و از کشورهای هند وکره او را بیرون انداخته‌اند.

عضو تیم ملی بوکس ایران گفت: در حال حاضر اردوهای تیم ملی تعطیل است و این موضوع تنها به خودمان آسیب می‌رساند. از بوکسورهای تیم ملی خبری نیست و من هم تنها با اسپانسر شخصی‌ام تمرین می‌کنم. مربی بوکس من احدی است و فدراسیون این موضوع را می‌داند. فدراسیون حاشیه زیادی دارد و متأسفانه الان دارند بلای المپیک ریو را سر من می‌آورند و باید تنها تمرین کنم. اصلاً دوست ندارم تنها تمرین کنم ولی فدراسیون باید این حواشی را جمع کند. به عنوان یک بوکسور اردوی مشترک می‌خواهم و باید در اردوی تدارکاتی و مسابقات تدارکاتی شرکت کنم اما فدراسیون بی‌خیال همه چیز است. هرکسی جای من بود بعد از آن عمل جراحی سنگین ورزش نمی‌کرد اما من بوکس را دوست دارم اما باز هم هیچ حمایتی پشت سر من و سایر ملی‌پوشان نیست.

روزبهانی گفت: نمی‌دانم چرا ولی انگار کلاً با بوکس این مملکت مشکل دارند. ما در بوکس آماتور مانده‌ایم اما آقای ثوری حرف از راه اندازی بوکس بانوان و بوکس حرفه‌ای می‌زنند. بوکس دنیا مافیا دارند و اگر نتیجه می‌خواهیم باید پول خرج کرد. برای اینکه بتوانم در این مسیر موفق شوم تنها از آقای صالحی امیری خواهش کرده‌ام که از این حواشی من را راحت کنند. من الان تنها هستم و بلای المپیک ریو را دارند سر من میاورند. دروغ مشکل اصلی فدراسیون بوکس است جون فقط دروغ می‌گوید.

بوکسور تیم ملی ایران ادامه داد: دو قطبی بودن بوکس بزرگترین لطمه را به بوکسورها می‌زند. سهمیه المپیک بوکس به اسم است و نه به وزن، زمانی که من سهمیه را گرفتم نمی‌گذاشتند اعزام شوم اما فدراسیون جهانی مخالفت کرد، نمی‌دانم دلیل این تنفرها از من چیست. همه تلاشم را می‌کنم تا بوکس ایران موفق شود اما هیچکس این زحمات من را نمی‌بیند. همه می‌خواهند روزبهانی نباشد در حالی که بوکس عشق اول و آخر من است و دوست دارم در ایران به موفقیت برسم. خدا شاهد است چندین پیشنهادها خارجی را تنها به خاطر عشق به پرچم کشورم رد کردم.

بوکسور المپیکی ایران ادامه داد: فدراسیون به هیچیک از وعده‌های خود عمل نکرد و تنها با دروغ گفتن و حرف وقت را برای خود می‌خرد که الان زمان را هم از دست داده است. با این حال من با اسپانسر شخصی تمریناتم را با روحیه بالا انجام می‌دهم و امیدوارم به موفقیت برسم.

او درباره اهدای مدالش به موزه کمیته ملی المپیک نیز گفت: شب در خانه بودم که یکباره عکس اهدا شدن مدالم به موزه کمیته ملی المپیک را در فضای مجازی دیدم. پیگیر موضوع شده و به آقای ثوری گفتم که از او به عنوان بزرگ یک خانواده انتظار نداشتم بدون اطلاع دادن به من این مدال را اهدا کند. او نیز گفت اگر نمی‌خواهی مدال را پس بگیریم که کار قابل انجام شدنی نبود. با این حال این اتفاق افتاد و ثوری از من عذر خواهی کرد اما به شخصه دوست نداشتم این مدال اهدا شود چون آن را به حاج ناطق نوری و فدراسیون بوکس داده بودم.

روزیهانی تاکید کرد: از الان به فدراسیون گفته‌ام که اگر قرار است من را نخواهند بگویند تا تکلیف را بدانم اما همه تلاش من این است که در مسابقات جهانی وکسب سهمیه حضور پیدا کنم. حاشیه زیاد است و من تنها تمرین می‌کنم، نمی‌دانم چرا این حواشی از اطراف من دور نمی‌شوند و همه با روزبهانی که بچه بوکس است لج می‌کنند. امیدوارم وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه خود به بوکس را تغییر دهند چون در غیر این صورت موفق نمی‌شویم. فدراسیون تنها حرف میزند و دروغ می‌گوید که این کارها دردی از بوکس ایران دوا نمی‌کند.

منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

https://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/kanal-telegram.pnghttps://takrazm.com/wp-content/uploads/2016/06/safeh-insta.png

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!